{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
785 visninger | Oprettet:

Kia ceed SW 2013 H&R sænkningssæt hjælp {{forumTopicSubject}}

Hej.
Jeg har lige monteret 35/35 H&R på min ceed 2013 sw
Den er tilsyneladende kun sunket 2cm i bag men ingenting i for... Hmm samt nu siger den klunk/dunk når jeg kører over små kloak dæksler osv. Ikke over store bump. Kun små.
Nogle siger kødben?, ville jeg også hælde mest til. Hvis den da var blevet lavere af de fjedre.

Har nogen stået i samme situation eller lignende? Alt er efterspændt. Gået igennem på liften. Alt sidder som det skal. Nu driller det bare med den lyd.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kia ceed SW 2013 H&R sænkningssæt hjælp
  • #1   4. dec 2018 hvis fjedre er nye skal de sætte sig.
    der gå fra 1 uge til 2 måneder før den er helt på plads.

    efter skift af fjedre. skal alle bære arme og lignende været løsnet og spændt mens bilen stå på jorden.
    ellers vrider man bøsninger i stykker.
    og det kan også holde bilen lidt oppe.


  • #2   4. dec 2018 Hej Dennis.
    Sys bare det virker underligt at den vil synke 3,5 cm i løbet af noget tid... Det eneste der har været lidt ude af vinkel er faktisk kun bærearm. Den har været lidt længere nede end normalt... Men det er ikke der fra lyden kommer... Sys det virker mærkeligt. Er ude i om der skal bestilles et andet mærket. Altså noget billigere noget. Det kan da kun blive bedre


  • #3   4. dec 2018 hvad med stabilisator, er de i orden.
    og går ikke mod noget.


  • #4   4. dec 2018 Hvis den ikke er sunket foran så sidder fjederne ikke som de skal.
    Har også haft HR på min Ceed, du skal kunne se resultatet med det samme.



  • #5   4. dec 2018 følger lige med her smiley

  • #6   4. dec 2018 Fjedre sidder som de skal. Da de kun kunne sidde på en måde... Men Sys ikke de passer særligt godt må jeg indrømme... I den nederste gummi i fjederskålen sidder det perfekt. Men i det øverste sidder det dårligt. Som om det ikke heeeeelt er til den model.
    Men gevind undervogn er bestilt.
    Underligt man altid skal ty til hårde metoder hver gang...
    Det er min 3 bil jeg forgæves montere sænkningssæt på... For at afmontere det og på med gevind undervogn da det er det eneste rigtige i mine øjne


  • #7   3. jan 2019 Har du set om der ligger sten i fjedereskålene i bag? Det døjer mange ceed'en med.

  • #8   3. jan 2019 Hej Thomas.
    Problemet er løst. Jeg har monteret gevind undervogn. Så nu spiller det bare!


  • #9   3. jan 2019 Knunklydennkan være mange ting. Bærekugler. Stabilisatorbolte tårnlejre. Og andre bevægelige dele.
    Der til kommer det at din bil er 5år gammel orginale fjedre har det med at falde lidt sammen. Da jeg skænkede min Carina 40mm gav det et løft på 10mm i starten og efter 14 dage var den sænket 5mm.forhold til de gamle meget trætte fjedre og dæmpere..
    Husk at alle bærearme skal være løsnet og spændt sammen igen nå den holder på jorden og man har hoppet bilen lidt på plads.


Kommentér på:
Kia ceed SW 2013 H&R sænkningssæt hjælp

Annonce