{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
846 visninger | Oprettet:

Centrallåsen går i selvsving.. {{forumTopicSubject}}

Har en Ford Mondeo 2,0i fra '93, hvor centrallåsen opføre sig mærkeligt.. Når man låser højre fordør op så bliver centrallåsen ved med at låse/låse op så længe døren er åben. Det er alle låsene i bilen der køre så længe den dør er åben.. Og det er lige meget om man låser op ude fra med nøgle, eller sidder i bilen og låser den.. Det mest mærkelige er at det kun er når man bruger denne dør der er problemer, i venstre side fungerer det normalt. Nogen der ved hvad det er??

/ Kim

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Centrallåsen går i selvsving..
  • #1   15. dec 2006 Det er fordi den ene af dine C-lås servoer enten er deffekt, eller har en deffekt føler. Føleren fortæller nemlig C-lås computeren om hvad den skal gøre, og får C-lås computeren forkert signal, bliver den MEGET forviret.

Jeg har lige fået skiftet højre fordør Clås, og det løste overstående problem hos mig.

• #3   15. dec 2006 Kan ske det er fordi der er ikke er stel på mere. Var der ikke på min pug. så den gik helt amoka. men fik det så lavet. ikke været noget sidden

• #4   15. dec 2006 Kim @ jeg har en mondeo fra 97´ og den gør nøjagtig det samme... Ikke altid, men sådan lidt umutiveret...

Har spurgt FORD, og de kan ikke fortælle mig det.... Så desværre... ;-(

har sågar fået mine nøgle låst inde, da den pludslig låste da jeg var stået ud...

• #5   15. dec 2006 Mine svigerforældres Galant gør det også.. Det skulle vidst være noget med stelforbindelsen har de fået a vide hos fdm, men har ikke lige haft kikket på det endnu;)

Kommentér på:
Centrallåsen går i selvsving..

Annonce