Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vask af lejlighed 1.700 kr.
  • Ordnet døre 1.000 kr.
  • Rådgivning om TV 1.000 kr.
  • Opsætning af lampe. 802 kr.
  • Utæt vandrør inde i gipsvæg 1.140 kr.
  • Fix bathroom sink drainage pipe 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælp til Hyundai i20
  • #1   4. jan 2019 Du kan lette din højre fod, og køre mere forudsigende.

• #2   4. jan 2019 Gør jeg

• #4   4. jan 2019 Hyundai har altid været meget optimistiske med deres km/l, så det passer nok meget godt.

• #5   4. jan 2019 Hæv dæktryk en smule
    Slukke aircondition, radio og alt elektronik
    Kør lidt langsommere, særligt på motorvejen er fart lig med højt forbrug
    Lad bilen kører uden du rører gassen så snart det er muligt

Og ja ellers forsøg dig med så mange af de kør grønt råd du kan læse dig til

Nu ved jeg ikke hvad motor der er i i20'eren. Men ved de temperaturer vi har nu og på vinterdæk er det nok ikke helt galt med det du kører pr liter lige nu

Du kan på www.spritmonitor.de se hvad andre med samme model og motor bruger af liter pr 100 km

• #6   4. jan 2019 lad være med at køre efter at den fortæller at du skal skifte gear men kør Ca. 1000 omdrejninger mere før du skifter og kør med en rolig fod

• #7   4. jan 2019 Det er det samme med vores Up. Den er også opgivet til et par og tyve, men ligger på 16-17 stykker ved blandet kørsel. ....... og din i20 er en større bil, så passer nok meget godt.

• #8   4. jan 2019 Henrik S: Min kæreste har også en Up. Den går i snit 20 km/l, på den sidste tankfuld gik den 19 km/l i snit. Måske kan den ramme de 24 km/l som den er opgivet til, hvis man udelukkende kører landevejskørsel med 80 km/t smiley

• #9   4. jan 2019 Synes nu vi kører meget almindeligt, men vi tænker dog aldrig på brændstoføkonomi.

Det hele kommer nok an på hvor mange andele af de forskellige dicipliner man kører. Men det ER da et billigt køretøj.

Når vi har målt forbrug, så er det på tankninger i forhold til km. Maps&More er fjernet for længe siden, så tripcomputeren kan vi ikke bruge, og synes den var alt for optimistisk med hensyn til forbrug i forhold til virkeligheden.

Så nok også en del af forklaringen på de forskellige tal.

• #10   4. jan 2019 Den målemetode bruger jeg også, jeg stoler heller ikke på det opgivne forbrug fra Maps&More smiley

Kommentér på:
hjælp til Hyundai i20

Annonce