{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
815 visninger | Oprettet:

Realistisk pris {{forumTopicSubject}}

God aften alle sammen
Min Suzuki SWIFT 1,3 fra 2009 har netop smidt gearkassen, og jeg har valgt ikke at ville ofre på en ny. Bilen er med nøglefri betjening, fartpilot, aircon m.m og har kørt 245.000.
Mit spørgsmål er hvis man vil sætte den til salg i denne stand, hvad se så en nogenlunde realistisk prissætning på denne..!? Eller er det direkte til skrot med den..??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Realistisk pris
  • #1   6. jan 2019 kan sætte den som "Mekanikker tilbud" omkring 5-8000 kr?

• #3   6. jan 2019 Kommer vel an på om den køre, eller den bare støjer. 5000,- hvis den kan køre. Måske små ti hvis det bare er lejer og bilen ellers er i orden...

• #4   6. jan 2019 Det kommer helt an på hvor længe der er til syn på den og hvad der ellers er af fejl.

• #5   7. jan 2019 Du har vel valgt at du ikke vil ofre på den, af den grund at det måske er fordi at gearkassen, er en der er mangel på, koster alt for meget i forhold til bilens værdi.

Jeg har et par gange i livet stødt på dette problem, med blandt andet Suzuki, og andre mærker, hvor prisen på gerkasser er helt ublu pga. mangel på samme, og det ved skrothandlerne udemærket godt.

På et tidspunkt måtte jeg hente en hel bil i tyskland, og tage gearkassen ud og sælge resten som reservedele, jeg gav 7500,- for bilen i tyskland dengang, men sparede 8000,-kr i forhold til prisen herhjemme.
    Nu var det en kundebil dengang, og han var så glad for bilen, selv om jeg frarådede ham det, da det jo er en zukki, men idag kan det slet ikke betale sig at købe biler i de prisklasser i tyskland, så idag vil sådan en bil nok bare dø omgående.

Desværre for mange bilmodeller. smiley

Kommentér på:
Realistisk pris

Annonce