{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
987 visninger | Oprettet:

Bileksperter søges (mange spørgsmål) {{forumTopicSubject}}

Har et par ting jeg har gået og funderet over og lad mig høre hvor mange i kan svaret på/hjælpe med.

1.
Hvad er foreskellen på et redtop og et yellotop tørcellebatteri? Og hvor finder man sådan nogen billigest

2.
Hvad er foreskellen på de M3 spejle med henholdsvis 3 og 4 ledninger (vil gerne have et med el og varme dog uden blink hvilket et er det)

3.
Er der nogle der har erfaringer/instaleret en en spy gsm alarm ( http://monsterbilligt.dk/alarm-fjernstart-p-99.html) da jeg ikke kan få min egen til at virke helt 100

4.
Hvordan holder det hvis man maler alt plastic i kabinen. Skaller det af eller kommer der nemt og mange ridser i… det er vel og mærket hvis man får en autolakker til at male det…

5.
hvor kan man købe de plastic beskyttere der sidder på mellemtonehøjtalere og gerne nogle der ser lidt fede ud det skal være til 6.5" og 5.25"

6.
Hvordan kan man få en anden farve på gulvtæppet i sin bil (evt købe noget elastisk stof og lime det på det orginale med noget hissigt lim, eller farve det med et eller andet)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bileksperter søges (mange spørgsmål)
Kommentér på:
Bileksperter søges (mange spørgsmål)

Annonce