{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.716 visninger | Oprettet:

Mads R
Mads R
Tilmeldt:
10. jan 2008
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 4

Seat IBIZA 1,5 TSI FR Udgår!!! Tillykke til dem, der nåede at få en {{forumTopicSubject}}

Til info, til dem det måtte interessere.
Undrede mig over den nye "prissætning" fra Seat som just er kommet op på deres hjemmeside. I Dec. 2018 kostede en 1.0, 115HK, FR udstyr ca. 181500 kr. I det nye år er den selvsamme bil, steget til 198100 kr.
Der er en prisstigning på over 16500 kr. !!! smiley . Selv med korrigering for den nye "målemetode" (WLTP), så kan man se, at der har sneget sig en prisstigning ind fra Importørens side.
Og som "bonus", så kan man ikke længere få den med 1,5, 150HK...den er helt taget af programmet smiley
Nok for ikke at komme i karambolage, med Polo R-line med selvsamme motor.
Øv Seat....men tillykke til dem der sikrede sig en 1,5'er i tide.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Seat IBIZA 1,5 TSI FR Udgår!!! Tillykke til dem, der nåede at få en
  • #1   18. jan 2019 Den har været af programmet siden September. Det giver ikke meget mening at købe den motor i en polo, til trods den kun er 10.000 kr billiger end en GTi.... Personligt tror jeg det skyldes den kommende Cupra Ibiza.

  • #2   18. jan 2019 Den motor skal nok komme igen... Den er også taget af øvrige landes modelprogram... Det er nok på grund af det der WLTP...

  • Mads R
    Mads R Tilmeldt:
    jan 2008

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 4
    #3   18. jan 2019 Siden september!!!...Nå, jeg er åbenbart lidt langsom smiley
    Ifølge Seat er der ingen planer om, at tage den motor ind i modelprogrammet igen. Men det er så også ligemeget med den nye prissætning, hvor 1,5'eren sikkert var røget over de 220000 kr. Det er trods alt en del for sådan en lille bil, som er skruet sammen med spansk mekanik og tysk charme....eller er det mon omvendt smiley


Kommentér på:
Seat IBIZA 1,5 TSI FR Udgår!!! Tillykke til dem, der nåede at få en

Annonce