{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
988 visninger | Oprettet:

volvo v70 2,5t auto {{forumTopicSubject}}

hej bg.
kæresten og jeg har kigget til på en Volvo v70 2,5t med automatgear fra 98 og har kørt Ca. 400000 km.
men den kan finde på at ruske i tomgang.
er det en man skal holde sig fra.
og hvad skal jeg holde øje med på sådan en fin vogn.
og hvad kan rusken være når det kun er tomgang den gør det


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  volvo v70 2,5t auto
  • #1   3. feb 2019 hvordan ruske, mener du ?


  • #2   3. feb 2019 lige som om hele bilen hopper og når man sætter den i drive er der ingen ting


  • #3   3. feb 2019 Et godt bud kunne være slidte motorophæng. Er det en voldsom rusken eller bare vibrationer. Forsvinder det helt når du sætter den i drive og hvordan kører bilen? skifter den blødt op og ned i gear.

  • #4   4. feb 2019 det er rusken som forsvinder når den sættes i drive syndtes den halter lidt i gearkassen som om den glider og ik rigtig vil gå i gear og når den gør det så giver den et orden ligt ryk i hele bilen

  • #5   4. feb 2019 så tror jeg den trænger helt sikkert til en ny omgang olie i gearkassen og så tjeck motorophængene.. Men vil nu ikke være voldsom bekymret over at købe den..

  • #6   5. feb 2019 Ja, som minimum skal gearkassen i hvertfald skylles godt igennem og have ny olie.
    Om du skal holde dig fra at købe bilen kommer helt an på om du har tid og evner til at skrue på den selv. De kan være meget dyre at reparere på hvis du ikke selv kan.
    En anden meget vigtig ting at tjekke er om den laver overtryk i krumtaphuset. Det gør de ofte og det kan i værste fald resultere i at den begynder at skyde pakdåser ved krumtap eller knastaksel ud.
    Jeg har selv en V70 2,5 T med 350000 km på klokken,dog med manuel gear og awd og der har været en del reparationer. Ellers en dejlig bil der kører godt.


Kommentér på:
volvo v70 2,5t auto

Annonce