{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.194 visninger | Oprettet:

BMW 130i {{forumTopicSubject}}

Hej
Jeg overvejer at købe 130i
Jeg har læst mig til den skulle være rimelig holdbar og uden for mange fejl.
Er der noget man skal være opmærksom på eller teste hvis man er ude og se på en, ud over de ting man plejer at checke?

Hvad er rimeligt af kilometer på sådan en motor?
Der er desværre ikke mange til salg, kun en pt. Den er med auto. Gear.
Kan ikke finde ud at om jeg vil have auto. Gear men er det noget der holder eller skal man frygte for sådan en gearkasse.

Den står til 150000kr. har kørt 140000 km er fra 09
Er det en rimelig pris.

Mit budget er ca 150000...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  BMW 130i
  • #1   4. mar 2019 150000 for en 10 år gammmel 130´er.. Kan ikke finde ud af i mit hoved om det er dyrt eller billigt. Jeg hælder til dyrt - men det er nok også ud fra at det er en lille bil og alder.

KM på motoren skal du ikke tænke på, den skal nok leve længe med serivce overholdt.

• #3   4. mar 2019 Men da det er en ældre type automatgear så er det vil noget mere sløvt en fx en dsg gearkasse?

• #4   4. mar 2019 Det er ikke blandt de hurtigste nye nej, og derfor ser du også at en relativ lille bil med 258 HK alligevel tager 6,3-6,5 Sekunder fra 0-100. Det er i min verden meget langsomt med en vægt på ca 1300.

• #5   4. mar 2019 Nej hurtigt er den ikke, men tænker ikke der er noget ret meget hurtigere hvis det skal være baghjulstræk/firhjulstræk og ikke være alt for gammel og udkørt.

• #6   4. mar 2019 Nej det bliver svært indenfor budgettet tror jeg også.

Men tag en tur i den, se om det føles rigtigt for dig hvilket altid er afgørende faktor.

Måske kan du med held få den 10-15000 ned i pris og så er værditabet ikke så stort når tid er. smiley

• #7   5. mar 2019 Hvis du går lidt op i "fun factor" også, så får du rigtigt meget bil for pengene der, fremfor en eller anden kedelig Seat med de samme HK smiley

• #8   5. mar 2019 Det var også min tanke, og på den baggrund vil jeg også heller halte 0,5 sek. efter på 0-100 tiden..

Kommentér på:
BMW 130i

Annonce