{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.169 visninger | Oprettet:

Skift af varmelement på Opel zafira ?? {{forumTopicSubject}}

Udskiftning af varmelement

Hej er der nogen som skifte varmeelement i deres Opel zafir, er det noget man nogle Lunde selv kan gå i krig med?
Og hvor sidder den ca

Evt fif / råd

Samt hvis nogen kan skaffe en tegning mm af hvordan, det ser ud på den anden side af instrumentbrættet

På forhånd tak

Mvh Michael

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skift af varmelement på Opel zafira ??
  • #2   5. mar 2019 Hvorfor vil du udskifte varmeelement på din bil? Hvis din er utæt eller 100% sikker på den er defekt så endelig udskift den, ellers så prøv evt. at gennemskylle den.

Har selv lige været igennem det på min BMW. Bilen ville ikke varme, så jeg undersøgt nærmere og fandt ud af at kølerslange til mit varmeelement var fint varm når motor var driftsvarm, men returslange var noget koldere.

Jeg tog slangerne til varmeelementet af og gennemskyllede med en haveslange - i begge retninger (vigtigt). Dette afhjalp problemet og jeg har nu varme i min BMW igen. Blot et råd. Har læst mig til at dette er en løsning som ofte fungerer på BMW. Elementet stopper simpelthen til. Har dog ingen erfaring med hvorvidt det kan hjælpe på Opel Zafira.

• #3   5. mar 2019 Min bund i føresiden er sjasket ind i kølervæske /-:

• Finn J
    Finn J Tilmeldt:
    jul 2014

Følgere: 14 Svar: 2.886
    #4   5. mar 2019 kan være slange er utæt / hoppet, af du kan være heldig at kunne tilgå dem hvis du tager handskerum ud..

• #5   6. mar 2019 Tak Finn smiley

Kommentér på:
Skift af varmelement på Opel zafira ??

Annonce