Plads nok i en F31 {{forumTopicSubject}}
Hej BG
Jeg overvejer en F31 da vi lige er blevet forældre og derfor skal bruge en familievogn. Vires familie bor i den anden ende sf landet så der skal være plads til at transporterer barnevogn (emmalJunga big star surpreme) og hvad der dertilhører til en weekendtur. Nogle siger st man bare skal tage 5 serien, andre siger der er nok plads. 3'eren jeg har fundet er attraktiv pga. Udstyrspakken. Er der nogen herinde som har haft en F31 i en tid med baby og babyudstyr?!
På forhånd tak:)
Følger: 22 Følgere: 61 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.606
5serie test https://youtu.be/DyiJG2GNXrY
Der er ikke meget plads i en 3serie, men hvis det kun er dig og konen, så kunne noget af oppakningen stadig ske inde i kabinen.
nov 2015
Følger: 2 Følgere: 1 Biler: 1 Emner: 2 Svar: 6
apr 2018
Følger: 2 Følgere: 14 Biler: 1 Emner: 1 Svar: 1.421
Da vi fik vores første havde vi en Seat Ibiza fra 2009, der kunne være barnevogn og til en lille weekend tur. Men barnevognen skulle adskilles meget for og komme ind i bagagerummet
Så fik vi en Avensis t25 stationcar, og det var dejligt med masser af plads. Men vi tog så også pludselig alt muligt med vi måske ikke havde behov for
Nu har vi en clio iv sportstourer og 2 børn, vi kan være det men den er altså mindre en Avensis.
Efter min mening er det faktisk ikke bagagerummet der kun er et problem, men faktisk ligeså meget afstanden mellem for og bagsæderne. De moderne bagudvendte autostole fylder godt, netop i Ibiza og clio er det et issue
I kunne også overveje bare og købe en billig ekstra barnevogn til og stå ved familien, eller få enten Thule bagageboks til trækket eller tagbøjler på
Jeg har også et par gange haft to børn og barnevogn med i 107'eren
jul 2005
Følgere: 3 Biler: 2 Emner: 42 Svar: 887
Kender det godt selv - vi kørte på ferie 2 voksne og 5 børn i en Opel Rekord stationcar
Men jeg vil sige - gå efter en 5'er (ikke kun på grund af den mere plads)
nov 2015
nov 2015
jul 2005
Følgere: 3 Biler: 2 Emner: 42 Svar: 887
Har selv haft en 530d stationcar - den var jeg rigtig glad for på alle måder. Har nu haft en Mercedes C-klasse (også stationcar) en måneds tid, men har nok allerede fortrudt at det ikke blev en E-klasse - der er bare ikke samme plads og køre fornemmelse i "mellemklassen".
Men ud og prøv både en 3- og 5-serie og se hvad der tiltaler dig mest
nov 2015
jul 2006
Følger: 25 Følgere: 22 Biler: 7 Emner: 23 Svar: 261
nov 2015
Det vil jeg utrolig gerne! Hvad er adressen?
apr 2018
Hvad budget, årgang og km på klokken ønsker du??
Det kunne være andre havde gode bud på et godt alternativ
nov 2015
apr 2018
Jeg vil råde jer til, enten og tage jeres egen autostol eller låne en af de moderne i-size med ud når i kigger på bil
Bagagerummet er som sagt en ting, men da vores den mindste sad i cybex sirona m i-size var der altså ikke meget plads til og indstille forsædet i clioen. Så prøv gerne dette før købet så i ikke ærgrer jer bagefter
Held og lykke med bilkøb og den lille ny
jul 2006
Følger: 25 Følgere: 22 Biler: 7 Emner: 23 Svar: 261
Plads nok i en F31