Bil trækker slet ikke {{forumTopicSubject}}
Hej, forleden kørte jeg i min Audi, hvor motorlampen pludselig lyste, jeg kørte dagen ud uden problemer, og tog forbi mekanikeren dagen efter. Efter han testede den fik den følgende fejlkoder: intake air system leak, og Map/maf throttle position correlation. Mekanikeren var ik særlig god til hverken dansk eller engelsk, og lød ikke for sikker, men endte med at sige det noget man skal snakke med en elektriker om. Prøvede hos en anden mekaniker, som bekræftede det med elektrikeren, men desværre at han er ude rejse (hans elektriker og kommer tilbage i starten af april. Han sagde dog jeg godt kan køre i den uden problemer, hvilket jeg så fortsatte med da jeg bruger til arbejde, efter 2-3 dage så kunne jeg mærke den ikke trak/accelerede ved anden gear men så kørte ordneligt når man kører gearet ud eller når frem til 3. Gear, derudover begyndte bilen at lugte hver gang jeg tændte for luften, for at fjerne duggen. I dag prøvede jeg så at køre og der trak den slet ikke, jeg giver Bundgas og omdrejninger kommer helt i top og den trækker stadig slet ikke, undtaget hel til sidst, men så slukkede jeg den igen og skubbede den ind i parkeringen, da jeg ikke turde at presse den yderligere. Det er en Audi a5 11/12 benzin 1,8 tfsi. Nogen der har oplevet lignede eller ved hvad det er? Har læst lidt på nettet og set alt fra benzinfilter til kobling og svinghjul, og en enkelt ven fortalte mig den måske var gået i nødprogram. Tak på forhånd
aug 2008
Følger: 11 Følgere: 33 Biler: 3 Emner: 59 Svar: 11.050
Og skynd dig at finde et ordentlig værksted.
mar 2019
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 1 Svar: 2
mar 2019
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 1 Svar: 2
Bil trækker slet ikke