{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  VW Golf VII 1,5 TSi 130 DSG
  • #1   9. apr 2019 rimelig ny motor, men trods for kun at "ha kørt den i 150 hk udgave, så er det en virkelig fin bil - især med DSG!

• #3   9. apr 2019 Dsg fungere bare virkelig godt. Jeg vil ikke undvære smiley

• #4   11. apr 2019 Min brors kammerat har en Golf 7 1,5 TSI 130HK DSG. Han er generelt tilfreds, men kan ikke lide de omfattende benzinspare funktioner. F.eks. slukker den nogle gange motoren ved kørsel på motorvej. Han er ellers meget venligsindet overfor sådan noget, men synes dog, at det føles "underligt" under kørslen.

Før havde han en Golf 7 1,4 TSI 150 DSG Highline. Den var han virkelig glad for. Jeg synes også, at den kørte rigtig godt.

• #5   13. apr 2019 Jeg har lige præcis sådan en bil, fik den i januar. Har kørt 7.000 km i den, og manner den køre virkelig godt. Jeg køre fra Silkeborg til Århus hverdag, med 110 på motorvejen hele vejen går den i snit 20km/l +. Ingen støj er helt rolig og meget coomfortabel, samtidig med at den har et meget godt og balanceret styretøj som gør den os ganske sjov og køre når du kommer på en vej
    Med sving. Kan kun anfbefales herfra. Act og motoren går ud på
    Motorvejen gør mig intet, man mærker det stortest ikke??

Kommentér på:
VW Golf VII 1,5 TSi 130 DSG

Annonce