{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  indkaldelse til syn
  • #1   4. maj 2019 så har den tidliger ejer fået en indkaldelse på syn. Og i den står der at man skal give den nye ejer besked vis bilen er solgt. Så det skulle han have gjort. men du skal have synet bilen inden den dato ellers vis du bliver stoppet efter den dato. så ryger dine nummerplader.mere er der ikke i det.

• #4   4. maj 2019 skal lige have kigget på den, den har en klong lyd ved forhjul, når jeg rammer en lille hul, så skal lige havet kigget på styretøjet

• #5   4. maj 2019 1: Kør til syn.
    2: Kør på værksted og få lavet eventuelle fejl.
    3: kør til omsyn.
    4: kør til Tyskland og fyld bilen med øl.
    5: inviter vennerne til haveparty og fejre din bil nu er nysynet.

• #7   4. maj 2019 5#
    Der er en der bare fatter det smiley

• #8   4. maj 2019 hvorfor tjekker du den ikke før køb?

det er som at bolle en pige og bagefter finde ud af at hun ikke er på pillen

• #9   4. maj 2019 #8 Det nemmeste i verden er at være bagklog på andres vegne...

• #11   5. maj 2019 Ro på. Du kan ringe til en syns virksomhed og få syn udskudt i 3 måneder over telefonen. Selv derefter er det jo ikke sådan så politiet tropper op på din adresse præcis 3 måneder efter og klipper pladerne fordi den ikke er synet. De har sgu andre ting at lave end at rende og klippe plader på gamle lorte biler.

• #12   5. maj 2019 Ingen af jer ved hvornår han har købt bilen, ingen af jer ved om han ren faktisk ligger og kører rundt i bilen, så slap nu af folkens!

Hvis bilen er blevet om registreret i dit navn, så får du helt sikkert også inden længe en syns indkaldelse, anden alternativ er at afmelde bilen, og få den lavet og synet.. smiley

• #14   5. maj 2019 S J Jeg har sgu prøvet det flere gange. En ting er hvad der står på nettet, en anden ting er hvad der sker i praksis. Hvis du ikke længere kan få udskudt dit syn skal det være noget der er ændret inden for det sidste år. Ro på gamle.

• #15   5. maj 2019 Med de nye nummerpladescannere, så er det ikke som "gamle dage" mere. De stopper langt flere i dag som har overskredet synsdstoen osv

• #16   5. maj 2019 Jeg siger på ingen måde han skal køre rundt i den hvis den er overskredet syn ulovligt. Jeg siger at det er ikke sådan så politiet står på adressen på pletten når den er overskredet.

• #17   5. maj 2019 #8 hvad, er alle piger ikke på pillen?!

• #18   6. maj 2019 såså manden jeg købte den af, sagde den havde, 4 måneder til syn, men så kan folk sku, lade være at gemme eller dække de forbandede nr plader, men altid nemt at være klog

Kommentér på:
indkaldelse til syn

Annonce