{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.977 visninger | Oprettet:

CO2 Svejser Biltema {{forumTopicSubject}}

Hej alle
Jeg overvejer at købe en lille Co2 svejser i Biltema til 1500 kr.
Er der nogen der har erfaring med sådan en og er den brugbar til karosseriarbejde, udstødning osv.
Jeg har stor erfaring med Co2 svejsning, men denne svejser bruger en speciel tråd, så gas er ikke nødvendig, og det har jeg aldrig prøvet at bruge.
Skriv meget gerne hvis i har noget viden om sådan en maskine.
Mvh. Peder

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  CO2 Svejser Biltema
  • Kompressor Knud
    Kompressor Knud Hjælpe-administrator

Følger: 4 Følgere: 65 Biler: 1 Emner: 217 Svar: 5.894
    #1   14. maj 2019 Den kan da godt klatte en udstødning sammen, men den svejser ikke ret pænt. Med lidt øvelse kan den da til nød bruges. Jeg ville hellere finde noget brugt istedet.

• #2   14. maj 2019 Købte en fra Telwin, da de kom frem.
    Synes det er sværere at lave en pæn svejsesøm, end med co2.
    Så den har bare samlet støv i 12år, efter jeg købte en Migatronic.

• #3   14. maj 2019 har også sådan en vi fik engang. har også kun brugt den en gang. da det ikke var til at svejse pænt med den. Den kan da lappe noget sammen. men til forhold når jeg bruger min migatronic 180 med co2. Så kan man overhovedet ikke sammenligne det. Men til små ting i tynd jern. Så kan den da hæfte det sammen. Så om det er nok til dig er kun dig der kan bestemme. Men jeg vil også sige find en bedre evt brugt svejser.

• #4   14. maj 2019 Jeg købte en lignende i Harald Nyborg for 600,- for mange år siden, og den har dælme gjort det godt.
    Udstødninger og pladearbejde og forskellige hobby ting er den ganske fin til, men jeg vil give de andre ret i, at den er svær at lave en pæn svejsning med.

• #5   14. maj 2019 Dem med fluxtråd er er svært at få lavet pæne svejsninger med på med noget co2, jeg har den billige fra biltema hvor du kan køre med flux og med gas. Det kører klart bedst på gas men med ny fluxtråd og punktsvejsninger så bliver det okay.

Kommentér på:
CO2 Svejser Biltema

Annonce