{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Den nye Corolla
  • #1   31. maj 2019 Jeg har så også set mange bmw'er Mercedes'er og audi'er som er markant pænere end den nye corolla

• #2   31. maj 2019 For dyr, for dårlig ydelse og Apple carplay og Android Auto er ikke understøttet endnu, hvilket er en stor mangel på infotainmentsystemet.

• #3   31. maj 2019 Skal ud og kigge men køber nok ikke. Prisen er for sindssyg. Og motor programmet umiddelbart ret sørgeligt.

• #6   31. maj 2019 Den nye corolla ser okay ud, og den kører meget godt.
    Prisen er der vel ikke rigtigt noget at sige til, det er omtrent den samme som auris havde, og den var markant billigere end feks vw golf.

Jeg synes dog ikke at Corolla er revolutionerende i forhold til auris den afløser, men den er bestemt en værdig afløser.

• Rasmus H
    Rasmus H Tilmeldt:
    mar 2007

Følgere: 5 Emner: 39 Svar: 1.382
    #7   31. maj 2019 Havde selv lidt kig på den, men forhandlerne har kun hybridmodellerne og jeg ville helst ren benzin.

• #9   31. maj 2019 læste at den nye Corolla's køreegenskaber er i Ford Focus liga.

• #10   31. maj 2019 #9 er der særligt attraktivt?

• #12   31. maj 2019 Jeg er enige i, at Toyota plejer altid at være kedelige at se på og køre i, men den nye Corolla er anderledes. Den kører virkelig godt og er super lækker

• #13   31. maj 2019 Men den starter for dyrt Golf er er billigere. Civic og Mazda 3 koster også en smule mindre så Corolla'en har nogle stærke konkurrenter der er billigere. For ikke at tale om Megane og C4

• #14   31. maj 2019 #10 og #11 nu har focus nok haft de bedste køreegenskaber (sportslige præg) de sidste mange år i den klasse, også den nye model - vurderet af stort set de fleste anmeldere uafhængigt af hinanden - så min tanke er det er positivt ment smiley

• #15   1. jun 2019 Grunden til, at en Golf er billigere, er jo fordi de har haft den nuværende model siden 2013. Det sammen med Honda Civic.
    er enig i at Mazda 3 er en stærk konkurrent, og en virkelig lækker bil. Det ville være mit nummer 2 valg efter Corolla.
    De franske biler holder i 3 år, og så er de færdige, hehe

• #16   1. jun 2019 Nu kommer din indre Toyota mand, lidt for meget til syne tror jeg. smiley

• #17   1. jun 2019 Er i sikker på golf er billigere? I såfald har de i alt fald dumpet prisen en del.

Ja, basismodellen er billigere, men den er jo så også i et langt lavere udstyrsniveau end basismodellen af corolla.

Da vi købte vores auris var en golf med tilsvarende udstyr og 1,4tsi med dsg 40.000kr dyrre.

Men det ville nu aldrig komme på tale. Synes man toyota er kedelig, burde man også synes golf er det. Dertil kommer driftsikkerheden hvor vw seriøst halter efter stort set alt andet.

• #19   1. jun 2019 De franske klarer sig væsentligt bedre end de tyske idag, hvad teknik og driftssikkerhed angår.

• #20   1. jun 2019 nu ikke så meget sjovt, så tidligt om lørdagen, Jesper smiley

• #21   1. jun 2019 Synes da bestemt den nye Corolla skiller sig meget ud i designet ift. tidligere udgaver med auris og corolla, det samme med RAV4, mere aggressivt og maskulint.
    Så er der også kommet en del mere udstyr/moderne skærme indvendigt, det var de langt mere konservative med før.
    Så det eneste negative er den lidt høje pris for 2,0 hybrid med 180 heste, det er helt klart en bil der er livlig! smiley

Kommentér på:
Den nye Corolla

Annonce