{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
801 visninger | Oprettet:

Bmw projekt... {{forumTopicSubject}}

hey hva syns i om mig og min vens lille projekt?...
http://www.bilgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=3490

http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=77823

vi har en bunke ting der ska gøres ved den... fik den ekstremt billigt fordi den ikke kunne gå igennem syn, interiøret var muggent, lakken var grim og motoren var nærmest skind død første gang vi fyrede op for den sagde den røvhul og flækkede mellempotten... revne fra den ene ende til den anden værsgod... meeen nu når den er kommet under vores kærlige behandling ska den sq nok ende med at blive god...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bmw projekt...
  • #1   13. jan 2007 smid da lige en kommentar til det smiley

  • #2   13. jan 2007 Den var godt nok grim i starten, nu er den da blevet flot.

    Spørgsmål=de billeder i profilen, er det de færdige billeder?


  • #3   13. jan 2007 nop det er billeder fra dagen efter poleringen... vi er langt fra færdige... har en hel liste hvis du bil vide hva der ska ske med den.. smiley

  • #4   13. jan 2007 okay. det skal nok blive godt.

  • #5   13. jan 2007 indtil videre har vi været igang i 2-3 dage.. har mistet tidsfornemmelsen for vi har nærmest arbejdet i døgndrift :P...
    imorgen eller en af dagene ska vi lave en malings prøve så vi ka få lappet nogle rust pletter på den og få lavet nogle grimme reperationer der er blecet lavet på lakken

    montere et trunk opening kit så jeg ka åbne bagi med et tryk på en knap inde i kabienen

    lave den emblem fri og liste fri,

    lave custom glas fiber anlæg's box til de 1350 watt der blir smidt om bagi (næsten rent bass og subs,

    blankpolere den store alu farvede ting (ka ikk lige huske hva den hedder pt.),

    sat ny udst på... regner med en std mellem potte bare så den ka gå igennem syn men senere et magnaflow system,

    nye kofangere,

    klart baglygte glas

    hvide plasma urskiver

    stjernehimmel i rød eller blå

    gøre himlen sort

    nye måtter

    fjerne tæppet bagi og gi baggagerummet en omgang blanksort maling så det ikke ruster

    male gulvtæppet inde i bilen sort

    fixe lidt smådetaljer

    og så ska vi spartle alt inde i kabinen til så det blir glat og lakere det rødt med hjemmelavede tribal mærker rundt omkring

    sådan ca. hva jeg lige ka huske der ska laves... der ska laves en helveds masse så den ska nok blive fed til sidst...


  • #6   13. jan 2007 ok det en ordenlig omgang held og lykke, glæder mig til at se der endelige resultat.

  • #7   13. jan 2007 hehe takker... glæder mig sq os selv... for det ska altsammen være færdigt den 17 juni i år.. :P... ska køre til italien i den med min ven så vi rigtigt ka nyde vores arbejde fuldt ud...

  • #8   13. jan 2007 øhmm. I har fået andre fælge på og poleret den???

Kommentér på:
Bmw projekt...

Annonce