{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
681 visninger | Oprettet:

Hvad gør man så ?? {{forumTopicSubject}}

Vi har denne Peugeot 306,som vi har haft over 1 år nu,og i starten kørte jeg en del i den,da det var den eneste vi havde på det tidspunkt,her syntes jeg den kørte pisse godt og fornuftig hurtig,da vi så senere har fået en bil mere,køre min kone så rundt i 306eren.for ca et par måneder siden skulle vi så på langtur,og jeg køre selvfølgelig.Her kan jeg så mærke at den ikke er iorden ?? Ved alm.kørsel er der ikke noget at mærke,men når den skal fyres lidt af,trækker den ikke ordenligt(har nogle punkter i omdr.hvor den tøver lidt og så kommer den igen,og det gør den 2-3 gange fra ca 4000 omdr og op.) køre så bilen på værksted( autoriseret) og beklager min nød.Den bliver så tjeket og skiftet div.olie/fliter/tændrør/pc test Efter aftale.
Kender du så det,når man så henter bilen,og uden en mine siger værkstedet Den er iorden vi har prøvet den,og den køre som den skal,og vi kan ikke finde noget der er galt,og vi kan jo ikke lave noget når vi ikke kan finde noget,og der må jeg selvfølgelig give ham ret.Det første jeg gør på vejen hjem er at se om den nu også var iorden,men nej---Hvad gør man så når aut.værksted ikke kan finde nogle fejl.Er der nogle der evt. har en ide til hvad det kunne være???
Kammy snakkede om at det måske kunne være noget Temp.føler.Mvh thomas


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad gør man så ??
Kommentér på:
Hvad gør man så ??

Annonce