{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
468 visninger | Oprettet:

hjælp til ny styling. {{forumTopicSubject}}

Godaften Bg

håber der er nogen som er vågne...

Jeg har ferie i denne, også har jeg lige tirsdag og onsdag hvor jeg ingen planer har, så tænkte jeg ville lave lidt på bilen den skal rengøres engang men det tager ikke så lang tid...
så håbede jeg kunne få lidt hjælp til hvad jeg kunne lave på bilen som ikke koster for meget....

kig forbi og kig engang også kom med en idé ...

Hilsen
Kenneth

Ha en god aften,


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp til ny styling.
  • #1   15. jan 2007 noget solfilm?

  • #2   16. jan 2007 Morten H. -solfilm skal der sættes på ja... men jeg kan ikke selv gøre det så det bliver pænt..så der skal jeg ha nogen til det og det koster ca. 1400 kr.

    K J - Jo skal ud og ha fælge men venter ... det jeg ikke er helt 100 på om der skal være 16" eller 17"



  • #4   16. jan 2007 Det er jo ikke fordi at der er så mange småting man lige kan lave uden at have stumperne. Det er heller ikke alt gejl der hyldevare.
    Men ellers er det jo forholdvist hyggeligt og hurtigt at skifte rat eller montere nogen alupedaler hvis man er til det.
    I dit tilfælde ville jeg nok pille emblemer af bagklappen hvis de bare sidder med klister og så poler bagefter så der ikke er farve forskel .

    Men kunne også lege med luftfilter, jeg har fx en cupindsugning til at ligge. Den kan også monteres uden den store brug af værktøj


  • #5   16. jan 2007 K J - Nu med benz !
    -ja jeg ville gerne ha malet min midterkonsol metal så de passer med mit anlæg..
    men er i tvivl om hvordan det skal gøres og hvordan resultatet det bliver... er det sådan så du har en lille guide til det liggende...??

    Thorbjorn E
    Ja jeg ved det ikke er helt nemt. men et eller andet burde der var smiley
    har tænkt jeg ville af med emblemer men har ikke nogen poler maskine eller noget...


  • #6   16. jan 2007 polere i hånden med en ren klud, det tager 5 min. Så falmet er din lak vel ikke endnu

  • #7   16. jan 2007 så ja skal bare stå og pudse med en klud er det så simpelt...??


Kommentér på:
hjælp til ny styling.

Annonce