{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
637 visninger | Oprettet:

BMW E90 320d alle med anden motor? {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg har gået og overvejet at købe en bmw E90 320d, men bliver gang på gang, mødt af at de har fået ny motor i. Det kan godt skræmme mig lidt. Nogle herinde der ved om det er en dårlig motor, som bare går, gang på gang, eller har jeg bare været uheldig og set dem som er med udskiftet motor?

Dem jeg har set på, ligger mellem 60-90k kroner og har kørt lige fra 250k til 400k km.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  BMW E90 320d alle med anden motor?
  • #1   29. jul 2019 Om det er en direkte dårlig motor vil jeg ikke sige - men der er enten tale om en M47 eller N47.
    N47´eren er kendt for kædeproblemer og M47 har haft udfordringer med swirl flaps der bliver løse med tiden og ryger ind i motore= Dyrt.

N47eren har fået meget kritik pga. disse problemer, men man skal også huske at der er lavet MANGE MANGE af disse motorer så der vil være oftere bøvl med disse ved søgninger.

Men en E90 320D skal ikke koste meget mere end 30-35000 Kr. i min bog efterhånden - 45 i pæn stand måske. Det er gamle biler med ældre dieselmotorer.

Skal vi op i 45-55000 Kr eller mere skal det være LCI modellen.

Husk at de koster såvidt jeg husker 7-8500 Kr. om året i afgift. Det er ikke pengene værd igen i min bog for sådan en bil.

• #2   29. jul 2019 Har kigget på en 2011 316D (samme motor). Ved du om det er en af de dårlige motorer eller hvordan? smiley Den har kun gået 156.000 og koster små 50.000 kr

• #3   29. jul 2019 Det er også N47.. Men altså N47 er jo ikke en dårlig motor.

Kommentér på:
BMW E90 320d alle med anden motor?

Annonce