{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvof fuck bliver min annonce slettet?
  • #1   17. jan 2007 fordi det ikke er bilrelateret... suk

• #2   17. jan 2007 jeg har en hvis det er.

• #3   17. jan 2007 tror ikk det blir anset som bilrelaret,desværre... men ellers må du jo spørge dem

• #4   17. jan 2007 Så er anlæg vel heller ik!

• #5   17. jan 2007 Admin synes ikke det er bil relateret! men Kunderne har ALTID ret!

• #6   17. jan 2007 haha neeej det har de så ikk smiley

men grænsen skal jo sættes et sted,ikk...

• #7   17. jan 2007 Anlæg er jo udelukkende til 12 volt, så jo det er bilrelateret..

men prøv Qxl.dk eller dba.dk så finder du sikker hva du leder efter..

/Kim S

• #8   17. jan 2007 AUto hifi er da bilrelateret. Ps2 osv er ikke. Kan godt forstår admin.

<b>AJay

• #9   17. jan 2007 Jeg kan forstå at tøj og mobil telefoner ikke er relateret mon nu er det jo endnu engang bevist at mange sætter en spille maskine i sin bil ik!

• #10   17. jan 2007 hva så med folk der sætter dvd i sin bil? må de heller ikke sælge eller søge dvd maskiner herinde?

• #11   17. jan 2007 Clemen - 46,2"skærme i passaten
    Ja, men den er også lavet til at køre 220v.. vil vædde med at du ikke har købt en ps2 i en butik som bare lige var klar til at sætte til cigarettænderen uden andre kabler..

/Kim S

• #12   17. jan 2007 Jamen hallo! Admin Lav et off topic marked! nu!

• #13   17. jan 2007 Man må jo snart ikke noget her inde mere!

• #14   17. jan 2007 Clemen - 46,2"skærme i passaten
    Hvor kan man købe dem hvor der er kabler med til cigarettænder..? for så skal jeg squ også have sådan en..

Det hedder jo auto hifi.. og det er fordi at auto = bil...

Admin har lavet reglerne, og når folk ikke forstår dem, så må vi brugere jo skære det ud i pap så godt vi kan..

/Kim S

• #15   17. jan 2007 Kim S - Bare fordi du kører rundt i en gammel politi bil er du jo ikke lige pludselig blevet en autoritet!

så hvad med at bakke op i at vi får et rubrik under marked der hedder!

"ting der åbentbart ikke har en skid med biler og gøre til salg?"

• #16   17. jan 2007 Det kan du jo sige videre til admin! lyder til at være din omgangs kreds!

• #17   17. jan 2007 *Suk*
    Efter alle de indlæg og al den tid, bekymrer det mig at der stadig er nogen som er i tvivl. Og jeg forstår iøvrigt heller ikke hvorfor det er så interresant at bruge BG til de ting. Markedet og efterspørgelsen må da være væsentlig større på sider som dba.dk, QXL.dk og guloggratis.dk osv osv.
    Ejerene af BG har en gang for alle besluttet at Markedet på BG kun er beregnet til bilrelaterede varer. Sådan er det, og det bliver der nok ikke lavet om på. Og hvad er bilrelaterede varer så ? Ja det er sjovt nok ting som fra fabrikken blev fremstillet direkte til biler. Så vidt jeg ved hører en x-box eller en PS2 ikke til den slags varer. Ej heller TV, mobiltelefoner som ofte bliver sat til salg i BG's Marked. Derfor bliver de slettet med det samme vi opdager det. Har du en x-box som er ombygget og komplet med monteringssæt og omformer til bil, kan det godt være annoncen får lov at stå. Det samme gælder vaskemaskiner, fuglebure, kontorstole og andet skrammel. Men kun som komplette med monteringssæt, omformer osv. Sådan er relgerne. Hjælpe-admins laver ikke reglerne. Vi håndhæver dem kun.

• #18   17. jan 2007 Daniel A
    Jeg leger skam ikke politimand..

Jeg hjælper dig bare med at forstå de regler som nu engang er blevet lavet..
    Der er ingen grund til at lave et indlæg om "hvorfor må jeg ikke bryde reglerne når andre heller ikke må"

Jeg vil squ også godt have en rubrik under marked til off-topic, men der er nok en grund til at de ikke har det..
    Du har jo kun btalt en lille beløb for at være med her på siden, og for det lille beløb, så kan de ikke have råd til at betale for evigt serverplads..
    off topic ting i marked, kunne måske komme til at tage pladsen for nogle af DK's fedeste biler..

Og forresten, så er det bare en almindelig 406'er, som ikker har været politibil..

/Kim S

• #19   17. jan 2007 Clemen - 46,2"skærme i passaten
    Nåokay.. gider ike have bilka skærme.. Men nu tror jeg på at du har købt den sådan.. For kan faktisk godt huske at de har haft sådan noget i den stil..

/Kim S

• #20   17. jan 2007 Jeg har været herinde lige fra starten af hvor man ikke skulle betale noget som helst! og hvor man kan sælge alt herinde! derfor undrer det mig nu at "gamle" Brugere som mig ikke kan få lov og gøre de ting som jeg kunne i starten!

Hvem har ondt i røven over at der bliver solgt andre ting end bilrelaterede ting herinde?

• #21   17. jan 2007 Men hvis vi skal begynde at have ondt i røven over ting synes jeg da det er meget underligt at folk kan have en bruger herinde uden at have en bil herinde!

• #22   17. jan 2007 Daniel A
    Det er nok ejerne af BG som har ondt i røven over at skulle betale for unødig serverplads..
    Så hvis en sådan rubrik som off-topic marked skulle laves, Så skulle de jo til at opkræve penge fra alle brugerne.. Og hvis du som jeg selv, ikke har etalt for at blive medlem.. Så er der jo faktisk slet ikke noget at brokke sig over.. Det burde nermere at være dem som har betalt penge for at komme ind som skulle brokke sig, og ikke dig som har fået foræret en masse fede features til fri afbenyttelse..

/Kim S

• #23   17. jan 2007 jeg gider ikke læse alt det opkast MEN jeg har selv en PS2 med skærm indbygget OG 12v cig stik! Og den er købt såden i en butik! Den er ikke tilsalg BTW

Syntes det er så plat at folk skal blande sig så meget i hvad andre laver! Det er jo ikke strømper han ville købe vel??

• #24   17. jan 2007 Hvis Admin nu havde brugt lidt mere energi på at få lavet et ordentligt marked hvor alt kan sælges( ligesom alle mulige andre sider har) istedet for at bruge energien på at lave det ny koncept "Grupper" som man sådan ikke kan bruge til noget overhovedet!

• #25   17. jan 2007 Raouf - Aoussar Racing - A
    Han spurgte selv, og han fik et svar.. Hvis folk ikke skule blande sig, så skulle det have være en privat besked til enten admin eller hjælpe-admin..

/Kim S

• #26   17. jan 2007 Admin slettede min annonce!

• #27   17. jan 2007 Fuck det! gider ikke bruge mere energi på det! tingene herinde bliver aldrig som brugerne gerne vil have! kun som ejerne gerne vil have det!

• #28   17. jan 2007 Daniel A

CITAT "Men hvis vi skal begynde at have ondt i røven over ting synes jeg da det er meget underligt at folk kan have en bruger herinde uden at have en bil herinde!"
    CITAT SLUT

Ikke for at være efter dig eller noget.
    Men det har du jo i realiteten heller ikke selv.. Din bil er jo solgt, så det svarer lidt til det samme..

/Kim S

• #29   17. jan 2007 Et "Automobilia"marked med tilbehør og merchandise til bilverdenen ku måske være et tiltag?

Men grunden til at det er fjernet (jeg hhar også været med fra starten og jeg må heller ikke!!!.) er at forsiden i primetime (stortset hele dagen fra 12 middag til 12 midnat.) der er annoncer på forsiden i 2 sekunder hvorefer de ryger ud.
    Det er det de vil til livs.

Men synes som godt der ku laves et "off topic" marked ligespm offtopic i forum som man kan vælge til/fra.
    Men der er stadig DBA og Guloggratis og qxl ebay og MANGE MANGE andre til alt muyligt til salg.

• #30   17. jan 2007 Jeg har da stadig billederne af min gamle bil! jeg mener dem som slet intet har!

• #31   17. jan 2007 :-=Cawdy=-: aka Karsten N "KN Customs" .
    Idéen med at lave den som off topic forum er der da. men det tager jo stadig en hulens masse serverplads..
    Men jeg ved selvfølgelig ikke om de bare kan bruge alt det de vil for et fast beløb..

/Kim S

• #33   17. jan 2007 kan kun give daniel a ret.. det er sted er jo blevet så fucked.. og folk er så store i munden ligesom "thomas" hvorfor kan BG ikk blive som det var en gang? fuck det gruppe snot der og lad os sælge vores ting..

• #34   18. jan 2007 -d-:
    Hørt.!
    Jeg tvivler sku på at server problemer mht hastighed mm er det der tynger et "off topic/TILBEHØR marked".
    Man ku så bare lave så dem i den kategori kun lå på siden i en uge maks.

Kommentér på:
Hvof fuck bliver min annonce slettet?

Annonce