{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
550 visninger | Oprettet:

Striben og Politiet! {{forumTopicSubject}}

Jeg bliv tage ud på striben igår Fredag d. 21 Juni. De havde måle med til 91 km/t, men så kommer der lige et problem det er, jeg havde kun kørt den ud i 1 gear (ca. 55 km/t) og ved jeg kørte max 65 km/t. Og der var 4 biler foran mig, så jeg ved ikke hvordan han vil måle mig. Og da han stoppet mig, fik jeg ikke noget bevis på at jeg havde kørt 91 km/t og da jeg spugte hvor de stod henne så de kunne måle med sagde han de lige var kørt. Og derfor ikke kunne se noget. Han har kun taget mit kørekort nr. og bilen nr.-p. Og fik ikke nogle gult papir på at han har stoppet mig. Har snakket med min far og det har og han siger vi bare går i retten!

Men hvad kan jeg gøre?

Jeg har 7 mennesker (3 biler) der siger jeg ikke har kørt så hurtig!

Håber i kan hjælpe!

MVH. Jonas Andersen

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Striben og Politiet!
  • Allan H
    Allan H Tilmeldt:
    jun 2003

Følger: 1 Svar: 5
    #1   21. jun 2003 Hej Jonas.

Jeg var dér også i går, politiet ødelagde jo det hele (Var der kun i Tåstrup)........

Hvis de har målt dig fra bil/motorcykel skal de mig bekendt foretage 3 målinger, som tager min. 1 min. at foretage, det er kun såfremt det er med laser at de kan nøjes med 1 måling, så jeg tror ikke du skal regne med noget.

Politiets indsats igår virkede mest som om de skulle markere sig og var vist ikke ude på andet end at få opløst racerkørslen uden at skulle gøre noget.

• #2   21. jun 2003 Hvis du havde tilmeldt dig klub stribens sms havde du fået af vide de var derinde. Du kan gøre det på Klub-striben.dk

• #3   21. jun 2003 Allan H.

Det var med laser..

• Allan H
    Allan H Tilmeldt:
    jun 2003

#4   21. jun 2003 Når det er med laser så er du som udgangspunkt på den, ved mindre du står til at miste kortet (Hvilket jeg ikke kender proceduren for) så bør du få en seddel med et beløb på din bøde med det samme!!

• #5   21. jun 2003 Hvordan kan man være sikker på det de siger. Hvis man bliver taget kan de jo bare fyre et eller andet pis af og sige man kørte for stærkt...

• Allan H
    Allan H Tilmeldt:
    jun 2003

#6   21. jun 2003 Ja det kan de jo reelt.

Men i Jonas' tilfælde er jeg sikker på at han kan slippe for bøden, hvis han skulle få den tilsendt, da han míg bekendt SKAL have en tilkendegivelse m. et bøde beløb med det samme.

• Flemming M
    Flemming M Tilmeldt:
    mar 2003

Følger: 1 Biler: 2 Svar: 3
    #7   21. jun 2003 Jeg har prøvet noget ligende, 150km/t på motorvej. Han spurgte om jeg ku erkende "fejlen" (eller hvad det hedder) Og så nægtede jeg, fordi jeg viste der ik var beviser nok nemlig. Så hørte jeg aldrig mere om den sag.
    Og der fik heller ikke det gule papir der.
    Når der sker sådan noget, så tror jeg bare man skal betragte det som en advarsel. Men jeg kan desværre ikke love noget.

• Flemming M
    Flemming M Tilmeldt:
    mar 2003

Følger: 1 Biler: 2 Svar: 3
    #8   21. jun 2003 Jeg har prøvet noget ligende, 150km/t på motorvej. Han spurgte om jeg ku erkende "fejlen" (eller hvad det hedder) Og så nægtede jeg, fordi jeg viste der ik var beviser nok nemlig. Så hørte jeg aldrig mere om den sag.
    Og der fik heller ikke det gule papir der.
    Når der sker sådan noget, så tror jeg bare man skal betragte det som en advarsel. Men jeg kan desværre ikke love noget.

• #9   22. jun 2003 Mange tak for jeres svar. Håber heller ikke der bliver noget.

• Michael A
    Michael A Tilmeldt:
    jun 2003

#10   23. jun 2003 Har en kammerat der oplevede nøjagtig det samme i en gul uno turbo, han måtte til ny køreprøve.....sorry
    Snak med politiet inden de sender bøden, så er der mulighed for I kan få klarlagt hvad der er sket for hvis de først sender bøden er det for sent

Kommentér på:
Striben og Politiet!

Annonce