{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.238 visninger | Oprettet:

Skade på kofanger.. {{forumTopicSubject}}

Hejsa.. jeg har fået en skade på min kofanger.. enten er der en der har gået ind i den med noget eller er kørt ind i den.. og selvfølgelig ikke har lagt en seddel smiley
Er der nogen der har en anelse om hvad det koster og få lavet og lakeret?
Her er et billede:
http://peecee.dk/?id=23476

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skade på kofanger..
  • #1   20. jan 2007 Nej slet ikke.. det store mærke der er sådan helt ruflet..

• #2   20. jan 2007 Robin Z
    Hvor køber man sådan en lakstift henne?

• #3   20. jan 2007 Er der evt nogen i midtjylland der vil kune lave det godt og billigt?

• #4   20. jan 2007 1000kr at få den malet...

• #5   20. jan 2007 Nikolaj P

Er overfladen brudt igennem til grunder farven? For så bliver det svært at polerer væk smiley
    Men en erfaren autolakerer kan nu hurtigt ordne det der for ca små 500kr ville jeg mene. Bare et spørgsmål om at pudse det let ned, lidt grunder og så på med lak.
    Det er vel en original lak ikke?

Området er så lille og lygterne kan dækkes ind, kofangeren skal ikke afmonteres og den er ikke flækket.

Den lille skade behøver du slet ikke ødelægge din nattesøvn på mester!
    Har selv prøvet det i Sønderborg omme på rådhusets parkerings plads. En idiot havde ramt fronten på min Coupe så kofangeren var hoppet af i venstre side! Heldigvis kunne det let males men dog var 2 ophæng knækket. Endnu en grund til jeg fik lyst til at smide skørter på den smiley

Held og lykke med det!

Mvh Chris

• #6   20. jan 2007 Check evt. her : www.ChipsAway.dk

De kan lave det på få timer, så det ikke kan ses, og det endda uden afmontering af kofangeren.

• #7   20. jan 2007 Christian G
    Mange mange tak for svaret smiley
    Ja ridsen er så dyb at man kan se grunderen..
    Og nej lakken er ikke original.. den er omlakeret i 2002 med samme farve som originalen pga. falmet lak.. der er også en plade i motorummet fra et autolak firma med farvekoden, så det skulle vel ikke være noget problem..
    Hmm tror du virkelig 500 kr kan gøre det? men ja tror du har ret i fremgangsmåden der.. pudsning, grunder og lak.. og ja det kan sagtens laves mens den sidder på..

Bo R
    Hvor?

• #8   20. jan 2007 Århus eller Silkeborg.

• #9   20. jan 2007 Jeps så lige du havde skrevet linket nu smiley
    Har også været derinde og kigger.. regner også med at køre forbi dem i næste uge hvis jeg ikke finder på noget andet..

• #10   20. jan 2007 Nikolaj P

Nu har jeg været med til at lave maaaange af sådan nogen skader der. Nu godt nok mest på lastbiler men ved nu nok hvordan man retter og fikser sådan noget der smiley Så ja fremgangsmåden er rigtig nok..

De to lygter skal bare dækkes ind, og pga den rimelig nye lak bliver det lettere at ramme nuancen så det bliver svært at se. Du er jo ikke ude i at omlakerer hele kofangeren, vi taler et område på 50x 50 cm højest! Så ja alt over 500kr ville da være tyveri ved højlys dag!

Og hører du brok fra din lokale autolakerer pudser du da bare ned groft selv og dækker det ind.. så kan 500 KUN være mere end nok for det.

Mvh Chris

• #11   20. jan 2007 Christrian G
    Hmm jah ok.. tror jeg prøver at køre en runde i Herning på mandag og hører hvad de skal have for det.. alt under 1000 så er jeg glad smiley hvis det bare bliver ordentligt selvfølgelig.. og ja området med mærkerne er max 20X10 cm..

• #12   20. jan 2007 Chreistian.. ville du evt kunne lave det hvis jeg kørte op til dig?

• #13   20. jan 2007 Nikolaj P

I Herning finder du skam nemt en maler der vil gøre det for det. Altså.... Medmindre du er skranke pave og SKAL have det med regning ;/
    Så kommer du let op på 1000-1300 for at få det der rettet kan jeg roligt fortælle dig!

Man tager gerne lige og udvider området en del pga at man skal ramme samme nuance og så få det til at glide sammen med den gamle lak så samspillet bliver helt rigtigt så man ikke ser det smiley

Kunne sagtens have arrangeret noget med et par gode venner til dig PT men dem jeg går og hjælper har skide travlt med en showbil, plus en af dem har brækket et ben på skiferie, han bliver smidt ind i kabinen for at afmonterer smiley brækkede ben er ingen undskyldning hehe.
    Desværre står jeg også selv og har elendigt travlt med en af mine egne biler pt som du kan se under min coupe's profil så jeg må nok henvise dig til kollegaerne i Herning området smiley

Men held og lykke skal du da have med på vejen. Det er jo et skide flot eksemplar du sidder inde med, virkelig en skam den er blevet skadet af en eller anden klovn der ikke kan bakke ordentligt! Se efter at få taget billeder og smidt den herind da.

Mvh Chris

• #14   20. jan 2007 Hmm ok.. men gad vide om lakerværkstedet vil lave det for en uden regning hvis man bare kommer gående ind fra gaden sådan

• #15   20. jan 2007 Du kan tag og kig til Bording hvis du er fra herning området.. tjek www.bbc-biler.dk

• #16   20. jan 2007 Mikkel H
    Kender du nogen derude eller ved det er billigt eller noget?

• #17   21. jan 2007 Hvis jeg var dig ville jeg vente med at få den lavet til foråret. Sne og is ridser også den front, så vent, det kan jo alligevel ikke ruste. Men det er en lille skade,så det blir ikk helvedes dyrt.

Kommentér på:
Skade på kofanger..

Annonce