Egentlig pænt pinligt!! {{forumTopicSubject}}
Hey Bilgalleri!
Jeg er en knægt på 16 snart 17 år..som synes det er fed og sidde og kigge på alle de lækre biler i cruiser rundt i!
Her den anden dag, skrev jeg et langt indlæg på scootergalleriet, om at jeg synes at de var blevet for barnlige! Den samme dag havde jeg taget fejl i en diskuttion også var der var en som svinede mig til..det synes jeg bare var noget pis, fordi man skal sq da ha lov til at tage fejl...
Ikke nok med det brugte jeg bilgalleriet som eksempel på hvordan scootergalleriet skulle tage at opføre sig..altså at i er meget mere modne..i er self også ældre men alligevel...
Hmm..her i dag har jeg så siddet og gloet lidt rundt og der er da mega ting som tyder på at i faktisk ikke er ret mere modne end scootergalleriet..så har jeg faktisk taget fejl fordi jeg troede i var meget mere modne..
Jeg forstår ikke, hvordan folk kan flippe ud på andre folk over de mindste ting..som stemmer, diskuttion etc. det er ufatteligt...Nå men som jeg sagde på scootergalleriet..ta og blive voksne..så bliver det meget hyggeligere at være her alle sammen!!
jul 2003
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 22 Svar: 46
maj 2004
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 20
jul 2003
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 22 Svar: 46
maj 2004
maj 2004
maj 2004
maj 2004
Din kadett bliver sq da fed synes grøn ser overdreven fed ud til biler
feb 2004
Følger: 2 Følgere: 1 Biler: 1 Svar: 50
okt 2003
Følger: 65 Følgere: 64 Biler: 13 Emner: 10 Svar: 709
btw. Henrik G - kawasakigrøn er godt for øjnene - tjeck min gamle yamaha
http://www.scootergalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=3219
jul 2004
Følger: 41 Følgere: 37 Biler: 7 Emner: 28 Svar: 173
nov 2003
Følger: 40 Følgere: 48 Biler: 15 Emner: 59 Svar: 705
Feks: på scootergalleri lyder de fleste kommentar sådan her! (også selv om det er en gammel puch maxi)
MEGA FED!!!!! TOTAL SEJ!!! 7 herfra!!! gi lige min 7 også
og når må så kigger på hans yamaha 4g uden motor og hjul og som er pisse klam giver man den 4!
en dag efter:
Hey Jeg gav dig 7 igår så ret lige det 5 tal til et 7 tal
Hvis du ser det her på bilgalleri.dk så sig venligst til! for det sker konstant på scootergalleri
Overvejer også at slette min scooter der indefra for de er sku for barnlige
Egentlig pænt pinligt!!