{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.359 visninger | Oprettet:

Jon T
Jon T
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 20

Egentlig pænt pinligt!! {{forumTopicSubject}}

Hey Bilgalleri!

Jeg er en knægt på 16 snart 17 år..som synes det er fed og sidde og kigge på alle de lækre biler i cruiser rundt i!

Her den anden dag, skrev jeg et langt indlæg på scootergalleriet, om at jeg synes at de var blevet for barnlige! Den samme dag havde jeg taget fejl i en diskuttion også var der var en som svinede mig til..det synes jeg bare var noget pis, fordi man skal sq da ha lov til at tage fejl...

Ikke nok med det brugte jeg bilgalleriet som eksempel på hvordan scootergalleriet skulle tage at opføre sig..altså at i er meget mere modne..i er self også ældre men alligevel...

Hmm..her i dag har jeg så siddet og gloet lidt rundt og der er da mega ting som tyder på at i faktisk ikke er ret mere modne end scootergalleriet..så har jeg faktisk taget fejl fordi jeg troede i var meget mere modne..

Jeg forstår ikke, hvordan folk kan flippe ud på andre folk over de mindste ting..som stemmer, diskuttion etc. det er ufatteligt...Nå men som jeg sagde på scootergalleriet..ta og blive voksne..så bliver det meget hyggeligere at være her alle sammen!!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Egentlig pænt pinligt!!
  • #1   19. jul 2004 Det med stemmer kan jeg kun give dig ret i, men syntes da ikke jeg opfatter at folk flipper ud over diskutioner, og det med at blive voksne hehe er vi ikke alle drengerøve med den samme interesse smiley dette er bare min mening nu er jeg selv 26 men syntes heller ikke jeg er en af dem der går amok over småting, men ja vi er her for hyggens skyld smiley

• Jon T
    Jon T Tilmeldt:
    maj 2004

#2   19. jul 2004 det er os rigtige at vi er drengerøve, men bare fordi vi elsker biler, fart og kællinger kan vi sagtens tale ordentligt til hinanden!!

• #3   19. jul 2004 Ja selfølgelig det er nu også min mening !!!

• Jon T
    Jon T Tilmeldt:
    maj 2004

#4   19. jul 2004 Henrik G --> det har du sq ret i, men alligevel der burde jo være lidt forskel alligevel.. I BURDE! ( smiley ) være lidt klogere i trodsalt ældre!

• Jon T
    Jon T Tilmeldt:
    maj 2004

#5   19. jul 2004 Jo smiley det er det!

• Jon T
    Jon T Tilmeldt:
    maj 2004

#6   19. jul 2004 hehe...thx der smiley din kadett skal sq os nok blive sej når du lige får den lakeret.. smiley planer om nogle farve?!

• Jon T
    Jon T Tilmeldt:
    maj 2004

#7   19. jul 2004 jo den rykker pænt meget røv...men der kommer en her i løbet af ugen og køber den..gider sq ikke det scooter noget mere smiley Han gir 11550 også får han std delene med.. smiley så det er jo okay..!

Din kadett bliver sq da fed smiley synes grøn ser overdreven fed ud til biler smiley

• #8   19. jul 2004 jog jog jog... smiley

• #9   19. jul 2004 ang. det første indlæg - Jeg har været inde på bilgalleri og scootergalleri i lang tid og eh... Folk på scootergalleri ER altså mere umodne end her på bilgalleri. Der er enkelte undtagelser, men giver man under 5 på scootergalleri, kommer der store hævnaktioner med vedkommendes venner. Så latterligt er det...

btw. Henrik G - kawasakigrøn er godt for øjnene - tjeck min gamle yamaha smiley
    http://www.scootergalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=3219

• #10   19. jul 2004 Det er jo kun små børn der er derinde.. smiley

• #11   19. jul 2004 Vi er sku da mere modne her inde en på scootergalleri.dk

Feks: på scootergalleri lyder de fleste kommentar sådan her! (også selv om det er en gammel puch maxi)

MEGA FED!!!!! TOTAL SEJ!!! 7 herfra!!! gi lige min 7 også smiley

og når må så kigger på hans yamaha 4g uden motor og hjul og som er pisse klam giver man den 4!

en dag efter:

Hey Jeg gav dig 7 igår så ret lige det 5 tal til et 7 tal

Hvis du ser det her på bilgalleri.dk så sig venligst til! for det sker konstant på scootergalleri

Overvejer også at slette min scooter der indefra for de er sku for barnlige

Kommentér på:
Egentlig pænt pinligt!!

Annonce