{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Om at afvise
  • #2   21. jan 2007 Det syns jeg er meget fair, ihvertfald når det er en der er ny herinde, og ikke har sat sig ind i at der skal være nok billeder, samt fyldestgørende tekst.

Men dem der allerede har bil/biler herinde, behøver man ikke at give en grund

• #3   21. jan 2007 det er jo op til folk selv, men ja det er rigtigt

• #4   21. jan 2007 de stemmer vel på bilerne de kan lide... billed kvaltiteten har meget stor betydning så vidt jeg ved

• #5   21. jan 2007 Nogle idioter syns det er sjovt at afvise. Andre afviser fordi de ikke kan lide et bestemt bilmærke. Skriver næsten altid hvorfor jeg afviser. Self. hvis der kun er 2 billeder og en lorte tekst, kan jeg ikke se hvorfor man skal begrunde det.

• #7   21. jan 2007 Det nytter ikke noget at KRÆVE en begrundelse... Så begynder folk bare at skrive en masse shit, såsom "lalala" istedet for at skrive noget reelt.
    Og de biler der er herinde UDEN mange billeder/meget info, stammer nok fra dengang hvor man ikke skulle stemmes ind... smiley
    Jeg sys ikk man skal begrunde sin stemme... Det er anonymt! smiley

• #9   21. jan 2007 Så snart du begynder at KRÆVE at folk skal identificere sig selv, så vil folk bare lave FAKE profiler, og snylte sig derfra... Hvis din bil er i orden, kommer den jo ind, personligt har jeg aldrig fået afvist en bil.
    Det nytter altså også noget at skrive lidt mere end bare 14" ved fælge, og lidt mere end bare "standard" ved hestekræfter...

Kommentér på:
Om at afvise

Annonce