991 visninger
|
Oprettet:
vægtafgift billigere ved både brug til privat og erhverv {{forumTopicSubject}}
Jeg er lige blevet informeret om, at hvis jeg omreg. min sharan på papegøjeplader, at den ville blive billigere hvis jeg omreg. den til delvis privat og erhverv (står som privat nu), nogen der kender til det trick??
nov 2016
Følger: 19 Følgere: 383 Biler: 4 Emner: 5 Svar: 9.574
apr 2018
Følger: 2 Følgere: 14 Biler: 1 Emner: 1 Svar: 1.419
Nogle snakker om at skat godtager hvis det firma du arbejder for kræver du har bilen til rådighed. Det kender jeg dog desværre ikke helt til.
Men hvis bilen har rette alder så er nedvejning jo ganske givet et bedre alternativ
okt 2018
Følger: 3 Følgere: 3 Emner: 11 Svar: 47
okt 2018
Følger: 3 Følgere: 3 Emner: 11 Svar: 47
apr 2018
Følger: 2 Følgere: 14 Biler: 1 Emner: 1 Svar: 1.419
Så der finder du årgangen også kigger på diverse sammenlignings sider på nettet
Derudover skal du jo på en måde have et firma registreret og knytte firmakørslen op på. Du vil ganske givet også blive mødt af krav til dokumentation af fordelingen mellem privat og firmakørsel
Hvis det er en gammel sharan så bør den kunne nedvejes til under 2000 kg, så er misundelsesafgift vist kun 1000 kr ca
okt 2018
Følger: 3 Følgere: 3 Emner: 11 Svar: 47
Kanon tak
aug 2006
Følger: 23 Følgere: 48 Biler: 3 Emner: 26 Svar: 326
Det er ikke nok bare at pille bagsæder ud og kalde det en varebil.
Da jeg i sin havde en Citroen picasso var det en lille fordel. Prisen på bilen var lavere, og jeg kørte flere lange ture, hvor det var rart med en komfortabel bil. Men den kostede til gengæld omkring 8000 bare i afgift, så prisen er ret høj for det.
sep 2016
Følgere: 2 Svar: 695
Prøv at læse teksten igen.
Bilen er allerede en varebil.
vægtafgift billigere ved både brug til privat og erhverv