{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.168 visninger | Oprettet:

SH
SH
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 95 Svar: 501

Lorte nat/morgen!! {{forumTopicSubject}}

Hej med jer.

Her igår da jeg skulle hjem fra arbejde. Sætter jeg mig ind i bilen. drejer nøgler og kan høre den trækker rundt som normalt, men uden at starte. Hmm tænker jeg. Prøver igen, men denne gang stoppede den selv. Prøvede igen og så var der INTET strøm på. Fedt tænker jeg. står 20km hjemmefra med en bil som ikke kan starte Pga. Det FUCKING lortevejr har gjort et eller andet ved min bil.
Ringer så til Dansk autohjælp som efter at have ladet mig stå i kulden i 1½ time, kommer og sætter nogle kabler på og vupti så starter den. Fint tænker jeg. Han fortæller så at hvis jeg kører en lang tur vil den ikke have nogen problemer med at starte igen næste morgen, da det sikkert var noget is/vand som havde kortsluttet batteriet. Kører så hjemaf. Parkere bilen og går op og drikker en kop te. Lækkert.
Kl 02.00 prøver jeg så for en sikkerhed skyld at gå ned og starte bilen, og rigtigt nok den starter helt fint.
Zzzz og stå op. Kl er 8.20 og jeg vandrer ned mod bilen. finder så ud af jeg er frosset ude. Jeg får så isen i låsen og rundt om døren smeltet. Og drejer nøglen i døren. Og hvad sker der. Min centrallås er åbenbart også lige gået i stykker. den åbner kun førerdøren.. FEDT!!! anyways. Sætter mig ind og drejer nøglen.... DØD.. ARG FUCKING LORTEDANMARK RØV SNE VEJR.. Så må jeg ringe til tophjælp igen og sige de skal komme og hente min bil og transportere den til et værksted da jeg ikke har tid til at blive Pga. Jeg skal på arbejde, jeg ville så lægge nøglen oven på dækket. Det gad de så ikke fordi den godt kunne starte aftenen før med starthjælp. Så jeg skal selv køre den på værksted. Flot. jeg skal på arbejde din idiot... Så jeg måtte ringe til min mor og få hende til at køre den på værksted. Så mig afsted mod stationen med en stort sportstaske med mit karatetøj da jeg TYPISK skal til træning idag, langt væk fra mit job. Jeg må så tage en TAXA dertil.. Sidder så her 2½ time efter jeg skulle have åbnet butikken. Og forbander det danske vejr!!

SKOD!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lorte nat/morgen!!
  • #1   23. jan 2007 Og det er typisk det skal ske i Januar måned. Har betalt forsikringer, andre store regninger. Bilen skal til stort service snarest. Og ja nu det her. Kan det blive meget bedre.. smiley

• #4   23. jan 2007 Er du gal en roman....

Men det lyder som om du har haft en dårlig dag....

Der er godt nok mnage der har problemer med deres biler for tiden...

• #5   23. jan 2007 Jamen altså. Min vogn har kørt 62.000 med alle service overholdt. Det pisser mig grænseløst af..
    Mens vi sidder her og snakker kan jeg høre der er en varevogn lige uden foran vinduet her på jobbet som har præcis samme problem. Øv bøv

• #6   23. jan 2007 Forbered din bil på vinteren så sker det ikk..!!

Låse olie i låsen, silicone på alle lister og sørg for at dit batt er fuldopladt..

Men ja det er surt smiley

• #7   23. jan 2007 Lyder som en rigtig god dag for dig.

Du skulle nok ikke have prøvet at starte den kl 2 da den jo bruger meget strøm smiley

Og tror ikke dit c-lås er i stykker. Nok bare fordi der ikke er strøm på bilen til at trække det smiley Lidt optur der???

Men da en dårlig service for dem hvis de ikke ville sørge for din bil.
    Jeg har falck på min. Og der har aldrig været problemer.
    De har endda fragten bilen fra jylland og til sjælland hvor de betalte tog rejsen både for mig og dem jeg havde med i bilen plus de kørte mig til stationen, samt hentede mig på stationen på sjælland og kørte os hjem til mig.
    Super dejligt smiley

Men se det på den lyse side. Du slipper for at køre galt i dag på grund af vejret samt holde i kø.

Vi holte i kø fra kbh og til ringsted på grund af det store og de små uheld ved køge.borup smiley
    Turen tog 5 timer i stedet for 1 time :-s

• #8   23. jan 2007 Kan man egentlig bruge wd 40 i låsene istedet for dyrt låseolie?

• #9   23. jan 2007 god reklame for den bil du har til salg må man sige:D

• #10   23. jan 2007 17 T

Vil ikk sige det smørre lige så godt..Men det kan man vel..

• #11   23. jan 2007 Steffen C

Haha sku lige til at sige det samme smiley

• #12   23. jan 2007 dit batteri er vel bare så småt faldet sammen køb et nyt og få det ladet op og så er du kørende

• #13   23. jan 2007 Fuckhovede

Ja tror sku jeg prøver det istedet for en miniature flaske med lidt spyt fra en grim græker...

• #14   23. jan 2007 En god ting når i står med det problem at den ikke ville starte.
    Op med motor hjelmen, tør batteriet helt af for vand og fugtighed som kunne ligge oven på batteriet.

• #15   23. jan 2007 Ja jeg ville da i hvert fald ikke købe den nu hehe.. men ville jeg egentlig heller ikke alligvel hehe

• #16   23. jan 2007 arrhhh fuck... nu sner det igen...

• #17   23. jan 2007 he he nedtur..

• #18   23. jan 2007 Hehe Zilicus

Ja med sit dejlige tæppe om sig og drikke en kop kakao..ikk

• #19   23. jan 2007 Solen skinner i Kolding..

Nå ska have smidt vinter sutter på svinet..

Peas ! ! ! !

• #20   23. jan 2007 har du prøvet at lade en varmeblæser kører nede i motorrummet? Jeg kender nemlig til at lignende problem i en vintertid, hvor du selv skriver at den starter fint når den er kørt varm. Der kan nemlig godt være noget fugt dernede, og med en varmeblæser kan man læse det problem så den starter med det samme

• #21   23. jan 2007 Også lige starte bilen for og få lidt varme på...

• #22   23. jan 2007 Køb wv taro, den nye suzuki swift eller santa fee.

Aldrig haft problemer med de 3 biler.

Og det gode ved santa fee er når man ryger i groften eller marken som jeg gjorde i morges
    Så bare i første gear og kør op igen. Folk kigger godt nok noget hehe. Men sjovt nok smiley
    Og så kan man også trække andre folk fri og så bliver de så dejlig glade smiley

• #23   23. jan 2007 Jeg har en god nyhed: Din centrallås er IKKE i stykker, den virker nok ikke fordi batteriet er dødt skal du se smiley

Men ellers ret nitte.

• #24   23. jan 2007 Hehe ja skod vejr - var 4 timer om at komme fra Rødovre til Roskilde igår aftes efter arbejde og idag startede jeg da lige med at sidde i kø fra kl 05:30-09:30 så til sidst blev jeg så pissed så jeg ringede til arbejdet og sagde jeg ikke kom idag ....

• #25   23. jan 2007 Jeg har derudover også tømt en dåse silicone spray over det hele.. + pronto på alle strømførende steder.

Steffen. Det har d aintet med mit bilsalg at gøre? det er jo ikke fordi motoren skal skiftes. Det er vel batteri eller starteren eller lign. det bliver skiftet. Så det kan vel kun gavne at der er kommer nye dele i den smiley

• #26   23. jan 2007 Og så er der dem der har investeret i et benzinfyr =)

• #27   23. jan 2007 Til den person som spurgte hvorfor jeg ikke sad i bilen og ventede. Jeg synes faktisk tit det er koldere at sidde inde i en totalt isfrossen bil hvor jeg ikke kan sætte varme på, fordi den er flad på strøm. End det er at stå ude. Det er jo ligesom at sidde inde i en fryser..

• #28   23. jan 2007 Som også er blevet skrevet, jeg tror bare du skal ofre penge på et ordentligt batteri smiley

De der normale batterier som biler bliver leveret med klasker jo sammen første gang det blæser...

Min erfaring med Dansk Autohjælp er at de er super fine... Jeg smækkede mig ude af bilen, 10 km væk fra Hillerød klokken 3:30 om natten om vinteren, det tog dem 45 mins at nå frem til mig...
    Lækkert at min kammi havde sin mobil i lommen, min lå jo inde i bilen !

• #29   23. jan 2007 Ja. Må håbe det bare er batteriet.. smiley

• #31   23. jan 2007 1. Det med centrallåsen er sikkert pga. strømmangel eller også fordi de er frosset fast.

2. Det er 99% dit batteri der er dødt, kulden aflader det derfor mærker du først nu, skift det.

3. Brug nogle låseolie i dørlåsene så er problemet løst med du ikke kan åbne dem, evt. en listestift til dørlisterne hvis de også fryser sammen.

Meget simpelt og kan ske for alle hvis man ikke har vinterklargjort biolen.

Kommentér på:
Lorte nat/morgen!!

Annonce