{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
690 visninger | Oprettet:

Positiv overraskelse vedr privathandel {{forumTopicSubject}}

Nogen finder det måske uinteressant, men tænkte jeg ville dele dette med jer andre. Jeg har haft min gamle HU tilsalg på BG (til omkring 1000kr) og havde en del useriøse henvendelser. Pludselig modtager jeg en SMS fra én interesseret, som spørger, om den stadig er tilsalg, hvortil jeg svarer, at det er den, og hvis han var interesseret kunne han få den til prisen! Derefter modtager jeg en sms med hans adresse, samt spørgsmål angående min kontonummer. Jeg skriver mit kontonummer. Dagen efter kan jeg (ret overraskende) se, at han har overført pengene, og jeg skynder mig selvfølgelig at sende pakken afsted til hans adresse (samt sender en sms med track and trace nummeret, så han kan følge med i oakkens færd). Hvor er det bare en lækker handel! Troede slet ikke det kunne lade sig gøre længere?! Min erfaring siger mig, at folk overhovedet ikke tør stole på hinanden længere, fordi der er så mange der tager pis på hinanden. Tænk hvor let det ville være for os alle, hvis handler altid kunne foregå som denne!
Håber i vil kigge forbi min bil og smide en stemme og måske kommentar (retuneres!) God Fredag!
M!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Positiv overraskelse vedr privathandel
Kommentér på:
Positiv overraskelse vedr privathandel

Annonce