{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.296 visninger | Oprettet:

Vedr køb af bil og manglende reg.papir {{forumTopicSubject}}

Hey alle sammen....Nu skal i høre en historie fra mig af...Da man ik må hænge nogen ud undlader jeg at skrive Forhandlerens navn. Jeg har købt en bil fra en forhandler søndag d. 21 januar..Der var ingen plader på og derfor lånte nogle prøveplader for at få den hjem om søndagen. Men jeg opdagede så at der manglede en registrering attest og sagde det til ham inden jeg kørte ! Han sagde de lige havde fået bilen og derfor ik havde fået registrering attesten med, men de havde snakket med ham de havde købt den af og han havde sendt den. Forhandleren sagde at jeg ville få den i løbet af meget få dage..der gik så de et par dage.Stadig intet brev fra dem. Jeg har så ringet utallige gange for at høre hvad fanden der sker og om jeg ik snart får den, så jeg kan få plader på den !?jamen de havde bestilt en ny og jeg ville senest få den mandag.Altså igår...Jeg har stadig ik modtaget noget? Det er sku lidt irreterende at bilen holder ud foran døren, men man kan ik køre den!!!! Hvad skal jeg gøre?Nogen der har prøvet noget lignende?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vedr køb af bil og manglende reg.papir
Kommentér på:
Vedr køb af bil og manglende reg.papir

Annonce