Seat leon 1.6 16v sætter ud Seat leon 1.6 16v sætter ud
Davs jeg har en seat leon 1m som sætter ud under kørsel og når jeg holder stille
Motorlampen lyser ik og min mekaniker siger at han ik kan finde fejlen
Davs jeg har en seat leon 1m som sætter ud under kørsel og når jeg holder stille
Motorlampen lyser ik og min mekaniker siger at han ik kan finde fejlen
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
mar 2010
Følger: 2 Følgere: 18 Emner: 20 Svar: 1.295
Ved ikke helt hvad de andre ellers kan byde på, men bundstykket tror jeg forklarer hvorfor det ikke dukker op på en tester.
Følger: 4 Følgere: 65 Biler: 1 Emner: 217 Svar: 5.898
sep 2019
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
Følger: 4 Følgere: 65 Biler: 1 Emner: 217 Svar: 5.898
mar 2010
Følger: 2 Følgere: 18 Emner: 20 Svar: 1.295
Dør den bare direkte så er det formentligt noget elektrisk et sted.
Kæmper den lidt og dør er det snarere noget brændstæf flow relateret (pumpe, dyser etc).
Kender desværre ikke Seat godt nok til at kunne komme med kvalificerede gæt, når mekanikeren har givet op.
De steder jeg har set som fejlkilder i lign situationer:
bundstykke
brændstofpumpe/filter. Filter især hvis bilen er blevet kørt ned på nær tom tank eller helt flad for nyligt. Kører man den ofte nær tom, så glem dette. Logikken er at der kan samles sig slam i benzin tanken og når tanken drænes helt følger det med ud i systemet.
Hele balladen her er at den mekanikker må forventes at have sat en tester på, så vi leder efter noget som ikke provokere en fejl i computeren.
Måske en krank sensor kunne være problem barnet, for uden den tror computeren ikke at motoren drejer rundt.
Men igen jeg ved ikke helt hvor Seat har sat grænsen for hvad de reagere på især med de lidt ældre damer.
Du bør nok midlertidigt overveje en anden mekaniker, og alternativt så er det reservedels dart i skal igang med. Og som de andre kan fortælle (og jeg selv har da også prøvet det et par gange), så løber reservedels dart ofte op inden man kommer i mål.
Når du finder fejlen så meld lige tilbage, så lærer vi andre også lidt
sep 2019
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
PS tror computeren har fundet fejlen for jeg sku ud og køre sætte hun ud så kom Motorlampen frem og olielampen blinket så slukket jeg den og nu er den Motorlampen der lyser
Seat leon 1.6 16v sætter ud