{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
863 visninger | Oprettet:

Fornuftigt bilkøb “Lav”afskrivning, ny eller brugt? {{forumTopicSubject}}

Hej alle kloge bilentusiaster,

Efter andet forumindlæg laver jeg et mere åbent, og søger råd om køb af bil.

Jeg søger en mikro, mini eller lille mellemklassebil, hvor prioriteten er lav afskrivning af købsprisen.
Regner med at have bilen mellem 4-7 år. Kører højst 10-15.000 om året mest i byen.

Er der nogen der kan svare på, om der pt. Er nogen modeller/årgange som ville være et fornuftigt bilkøb Ifht. Ovenstående?

- Prisklasse op til 160.000, hvor jeg har 90 til udbetaling.
- Den skal have mindst 4 sæder og mindst 4 døre.
Bilen skal være fra ca. 2014 og frem.
- Gerne bare kører lidt komfortabelt eller sjovt
- Skal have et forholdsvis pænt design
- Have Apple CarPlay eller “nem” mulighed for montering/installation.

Håber i kan hjælpe, tak!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fornuftigt bilkøb “Lav”afskrivning, ny eller brugt?
  • #1   14. nov 2019 Hvis du kan gå lidt på kompromis med alderen så vil jeg helt klar gå efter en Civic som denne. den er fra 2012, og den kan du uden problemer have i 5år, og måske endda sælge den for 50.000kr, så sparer du rigtig mange penge ift. at gå ud og købe en nyere mini bil, som om 5år vil være endnu mindre værd..

    https://www.bilbasen.dk/brugt/bil/honda/civic/18-i-vtec-sport-5d/4479126


  • #2   14. nov 2019 Kør bil nå du køre bil.
    Alle disse multifunction skærme har intet at gøre i en bil og burde være forbudte.

    Der ud over har du selv skrevet dine krav og lur mig om ikke Bilbasen søgefunktion har mulighed for at krydse de fleste ting af og derved sortere din søgning.
    Men nej lad os istedet spørge folk som har personlige perferancer nogle er til VW andre er til Honda. Alle er enige om at de andres mærker er elendige.


  • #3   14. nov 2019 Køb en Aygo/C1/108
    Billig bil fra start af og billig i både vedligeholdelse,grønafgift og drift..
    Med de få km og over så lang en periode vil afskrivelsen nok være mindst på den i total økonomi


  • #5   14. nov 2019 Kig evt på en corsa i årgang 16-18.. Der kan du få en årgang 18 med carplay som har kørt 20000 km til 115000 kr..

Kommentér på:
Fornuftigt bilkøb “Lav”afskrivning, ny eller brugt?

Annonce