{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Alfa romeo Mito
  • #2   28. nov 2019 Jo kunne godt tænkes det var bedre. synes bare den var så dyr smiley Men jo, må nok bare æde den udgift

  • #3   28. nov 2019 Startrelæ er bygget sammen med starter, hvis du har evnerne til at skifte det selv er det nok nemmest at kontakte en elektomekaniker for at få det rigtige relæ. Hvis du ikke har evnerne, så er det nok billigst at få skiftet hele starteren af mekaniker, jeg har evnerne, men jeg ville personligt skifte hele starteren alligevel, for der går nok hurtigt en time og starteren er stadig slidt, hvem siger det er relæ og ikke en spole eller ledning der er færdig

  • #4   28. nov 2019 Relæ fungerer IKKE hvis kullene i starteren er slidt op
    Prøv at slå let på starteren mef en pind eller lignende
    Hvis den så funker er det kul der er opslidt


  • #5   28. nov 2019 Sådan noget står der heller ikke i instruktionsbogen.

  • #6   2. dec 2019 Takker for svar, har bestilt en ny starter dertil.

  • #7   3. dec 2019 Nej er med på at starter relæet ikke står beskrevet i instruktionsbogen. Jeg tænker bare, hva trikker starteren? Synes jo kun jeg har min faste plus ned til starteren, og ik andet.
    Det virker vel ik helt rigtigt, vel ?


  • #8   3. dec 2019 Der er også en tynd styreledning ( Kl. 50 ) som aktiverer starteren

  • #9   3. dec 2019 Ja ville også mene der skulle være en ekstra, for at trække den kontakt, så starteren kan kører smiley men den var ikke monteret, så må lige se hvor den ledning er blevet af smiley
    Mange tak for svar


Kommentér på:
Alfa romeo Mito

Annonce