{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
923 visninger | Oprettet:

Dl
Dl
Emner: 19 Svar: 119

Ford focus 2007 stc anhængertræk {{forumTopicSubject}}

Hey bg hva skal jeg regne med en montering af en gang træk og el koster at smide på en focus hvis jeg selv medbringer delene??? Mere så jeg ved hvad jeg skal gå efter prismæssigt ??

God aften

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ford focus 2007 stc anhængertræk
  • #1   10. dec 2019 Sæt trækket på selv. Det er ret nemt på en Focus.
    Lad dem der skal lave el levere delene.
    Nogle biler er forberedt til træk fra fabrikken. Så er det billigere.

• Kompressor Knud
    Kompressor Knud Hjælpe-administrator

Følger: 4 Følgere: 65 Biler: 1 Emner: 217 Svar: 5.894
    #2   10. dec 2019 Husk at du skal lige et smut i synshallen og have bilen synet bagefter.

• Dl
    Dl Tilmeldt:
    jan 2010

#3   10. dec 2019 Så vidt jeg kan se er den forberedt for når jeg slår den op på nummerpladen er der stik på den anden ende af trailer ledningen, så mon ikke det betyder den har stik i bilen ??

hvordan med syn og sån, når man laver det selv???

Jeg har ikke adgang til lift osv, så er det til at lave uden???

Er huller osv lavet på forhånd hvor trækket skal på???

• Kompressor Knud

#4   10. dec 2019 Angående syn, så er det et helt normalt syn hvor de tjekker hele bilen og så selvfølgelig trækket. Du skal sørge for at have godkendelses papirer med på trækket, ellers kan det ikke godkendes. Så sørg for at købe et træk der rent faktisk er godkendt.

• Dl
    Dl Tilmeldt:
    jan 2010

#5   10. dec 2019 Okay helt fint, det er godt at vide ?? mange tak knud

• #6   11. dec 2019 Det kræver som regel "bare" at der er nittet en typeplade på trækket.
    Stikkene er garanteret op til baglygterne, hvor det ene stik monteres i bilens originale, mens det andet monteres i baglygterne.
    Sådan er det i hvert fald lavet på vores.

• Kompressor Knud

#7   11. dec 2019 Jo, men til den typeplade skal du have et stykke papir med de numre på. Ligesom en gevindundervogn, uden det stykke papir kan det ikke godkendes.

• #8   11. dec 2019 Det passer så ikke. Jeg monterede et polsk træktøj på vores Fiesta, og det eneste han tjekkede til syn var, at typepladen sad der og stikdåsen var tilsluttet efter forskrifterne.

Der var INTET krav om papirer.

• Kompressor Knud

#9   11. dec 2019 Det betyder jo ikke at det er helt efter reglerne, nogle synsmænd går mindre op i regler en andre.

• Kompressor Knud

#10   11. dec 2019 Jeg har da også engang synet en kadett e 1,2s med en 1,8i motor uden han så meget som kastede et blik på om den var lovlig.

• #11   11. dec 2019 nu har jeg fået synet biler med træk,ved en hel del forskellige syn steder.og de har altid kun fået tjekket type pladen på trækket, ang vægt og type nummer. og så tjekket hvad bilen må trækket i følge hvad bilen er type godkendt til. så har aldrig haft anden end det skilt på trækket med.og det ved helt nye træk og brugte træk så ingen forskel på det.

• Dl
    Dl Tilmeldt:
    jan 2010

#12   11. dec 2019 fair nok, jeg sidder og kigger efter træk nu jeg kan bestille hjem og falder over udtrykket usynligt udsnit kofanger... hvad betyder det? skal jeg skærer noget eller hvad menes der???

• #13   19. dec 2019 Det er mange gange nødvendigt, at skære et stykke ud så trækket kan sidde der.
    På det træk jeg fik hjem til Fiestaen, var der angivet mål i monteringsvejledningen.
    Der stod forresten også, at alt skulle efterspændes efter en måned. Det har jeg aldrig hørt før, men gjorde det pligtskyldigt.

• #14   19. dec 2019 Ja det meget sjælden jeg ikke har skulle skære et hul til trækket og stikket i bunden af kofangeren. Men det nu nemt nok du skal jo have kofangeren af for at monteret trækket for det mest. Og så plejer jeg bare at sætte kofangeren halvt på igen når trækket er på,så kan jeg se hvad jeg skal savet af. Så det passer bedst muligt.Men ellers kan man også måle det på kofangeren og savet af inden. Men gør det aldrig sådan da jeg altid vil have mindst savet af så det passer perfekt til stik trækket.

Kommentér på:
Ford focus 2007 stc anhængertræk

Annonce