Ebay firma til grin.. mht. qxl udsend. {{forumTopicSubject}}
Har handlet en del på ebay på den senere tid..
blandt andet med mine nye fælge som kan ses i mit fotoalbum, fik dem idag hehe..
men der var så et firma hvor jeg købte fronten fra.. den kom som noget der lignede en brugt front, med 5 skader i plastiken og 2 steder i folien. prøvede at få fat på dem 1 uge uden svar så jeg gav dem en vurdering som man skal der inde.. den var naturligvis negativ da han svarede samme dag da spørgsmålet var omkring fragt = en mulig indtægt.
da jeg afgiver min dårlige stemme og stempler ham som uprofessionel i min udtalelse skriver han en mail få timer senere at hvis jeg sender billeder af grillén og sletter min negative kommentar vil han overveje at sende en anden vare..
syntes bare lige det passede ind med den udsendelse som var med qxl den anden dag.. bare lige stof til eftertanke at man åbenbart ik altid kan stole på de kommentarer som er givet trods alt..
bare lidt sjov jeg lige havde.. skrev selvfølgelig at jeg syntes han stadig var lige uprofessionel og hellere ville beholde fronten og give ham den dårlige karakter så folk kan få et realistisk billede af firmaet.
fair eller ej ?
apr 2003
Følger: 38 Følgere: 35 Biler: 3 Emner: 63 Svar: 1.786
okt 2006
Følger: 29 Følgere: 29 Biler: 5 Emner: 41 Svar: 1.017
jun 2004
Følger: 23 Følgere: 22 Biler: 1 Emner: 356 Svar: 2.433
jul 2006
Følger: 32 Følgere: 30 Biler: 1 Emner: 34 Svar: 1.937
Det osse set før at, hvis et firma får dårlige karatere om deres vare, man har købt, sletter de dem
jun 2004
men altså ellers har jeg UDELUKKENDE haft gode oplevelser med det og har købt for ca 10k i den her måned så.. det er jo kun en lille del af det men stadig irriterende.
jun 2004
tror ikke man kan ændre den..
jun 2004
men syntes bare det var ualmindeligt til grin og passede lige med den udsendelse der var med qxl.. at de kan snyde sig til at sælge videre i og med det er en indtægt for firmaet.. men tror nu ebay er det større så de ik behøver dårlig omtale og penge, end omvendt
jun 2004
ha en god weekend, jeg vil i seng! hehe..
godnat
Ebay firma til grin.. mht. qxl udsend.