{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
702 visninger | Oprettet:

Opel stumper online - eller brugt! {{forumTopicSubject}}

Jeg har jo denne dejlige Opel Corsa D, men der mangler lige et par småting, clipsen der holder wiren til varme spjældsreguleringen er væk, det sidder fast med en strips lige nu, og knappen må ikke benyttes, så er AUX stikket meget slidt, så der kan jeg godt bruge et nyt og så er bakspejlet også løst, er der nogen der kender en god side med originale Ople dele, eller ligger du selv inde med nogen af stumperne i god stand?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opel stumper online - eller brugt!
  • #1   18. dec 2019 Har du overvejet at køre hen til Opel?

    P.S: Annoncer hører til i marked.


  • #2   18. dec 2019 Jeg har prøvet at skrive til dem, men det passer dem ikke at svare, telefon har de åbenbart ikke tid til at tage, og så har jeg 18 kilometer til den nærmeste opel forhandler, og arbejder 500m fra hjemmet, så går på arbejde, men jo jo, jeg har da tænkt på det, men hvis nu der var en der havde noget liggende der kan bruges, vil det jo være godt for miljøet, ikk ??
    Jeg ser det ikke som en annonce, da jeg egentligt søger links...


  • #3   18. dec 2019 Jeg har før haft held med at købe smådele som clips mv. hos forhandleren. De har alle bilens systemer på exploded view tegninger, så de kan finde lige præcis den stump du mangler.

  • #4   18. dec 2019 I know, det findes online til Citroën og BMW, kunne være fedt med det til en Opel smiley

  • #5   18. dec 2019 Sikker på det ikke ligger på PSAs servicebox? Peugeot ejer jo Opel smiley

  • Daniel C
    Daniel C Tilmeldt:
    okt 2009

    Følgere: 3 Emner: 15 Svar: 1.330
    #6   19. dec 2019 #5
    Det er kun Corsa E af nyere dato og frem, der er på servicebox.
    Med andre ord, kun de Opeler der er fabrikeret med PSA stumper, er at finde der.


  • #7   20. dec 2019 Du er godt hjulpet hvis du finder reservedelsnumrene. Med dem kan man typisk via en Google søgning finde det man søger. Den eneste side jeg kender der handler med originale Opel-dele og ikke har fokus på ældre modeller er: https://www.ersatzteile-original.com/

  • #8   22. dec 2019 Der kom hul igennem til opel, et aux stik koster 205kr, så det er indkøbt, i forbindelse med at jeg skiftede det, fandt jeg clipsen til kablet nede i bunden af kardanboksen, meget heldigt ?? men nu virker det også igen, bakspejlet har jeg fundet på Ebay til 239kr, et originalt koster 600, så det blev alligevel jul ????

Kommentér på:
Opel stumper online - eller brugt!

Annonce