{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Km- Justering Jylland
  • #4   9. jan 2020 Hvorfor antager folk at man vil fuske ?

• #6   9. jan 2020 4# Det er en a6 fra 2015. Havde den været skadet eller fået skiftet instrumentbord, havde den sku nok fået det gjort ved Audi. Det er trods stadig en halv ny bil til en hamper nypris, tvivler på dem der har råd til den klasse biler, næppe leger baggårds mekaniker med dem.

• #7   9. jan 2020 Vi har en mercedes fra 2015... den blir sgu ik lavet ved mercedes. Vi havde en peugeot hvor speedo stod af, her skulle vi enten finde en med ca samme km.tal eller ha spolet

• #8   9. jan 2020 ja da jeg skiftede speedometer i min måtte jeg da også spole det 65.000 frem for at det passede med km tallet på det gamle speedometer smiley

• #9   9. jan 2020 7# Men er det en tilsvarende model? Altså deres e klasse som starter på den anden side af 600k?
    Jeg holder fast i biler i den prisklasse og alder komme typisk til værksted og ikke i baggården, man kan jo selvfølgelig altid finde nogle der laver tingene selv, men er af den overbevisning at gennemsnittet der har biler i klasse får et værksted til det.

• #11   9. jan 2020 Han behøver jo ikke svare, han kan bare gå ind på den side der er linket til.

• Daniel C
    Daniel C Tilmeldt:
    okt 2009

Følgere: 3 Emner: 15 Svar: 1.330
    #12   9. jan 2020 #7
    På Citroen og Peugeot der skal man bare finde et speedometer der har kørt mindre end bilen det skal monteres i, da de automatisk tager det højeste antal km, om det så er spedo eller bil. smiley

Kommentér på:
Km- Justering Jylland

Annonce