{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
966 visninger | Oprettet:

Køb af bil - Råd {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen,

jeg ville høre jeres meninger om køb af bil hos private personer og hos en forhandler, fordele og ulemper?

Har også overvejet at importere fra Tyskland, da der er en del mere udstyr, men kender ikke så meget til selve processen bag det hele, hvis I har nogle råd, må I meget gerne skrive dem smiley

(Ved godt garanti er fordel hos forhandler, men nu mener jeg "engros" bil)

Har lagt mærke til biler er blevet dyrere nu, vil høre jer om I tror bilerne falder i pris i forårssæsonen eller hvordan?

Hvis der er nogle af jer der har noget over 3.0 benziner til salg, som er fra 2010 og op, må I gerne sende et link (Må gerne være diesel også, men benzin foretrækkes)

På forhånd tak smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Køb af bil - Råd
  • Kompressor Knud
    Kompressor Knud Hjælpe-administrator

Følger: 4 Følgere: 65 Biler: 1 Emner: 217 Svar: 5.892
    #1   19. jan 2020 Det var da også en måde at annoncere ulovligt i forum.

• #2   19. jan 2020 #1 Hvorfor er du altid så bitter Knud??

• #3   19. jan 2020 2010 og op med mere end 3 liter: Hvad med en Ford Mustang? Den har vel mere end 6 liter.

• #4   19. jan 2020 Hvad er det for nogle biler som er blevet dyrere?? Jeg har ikke oplevet bilerne er blevet dyrere, ud over forhandlerne ikke må opkræve ekstra ud over prisen de skilter med. Så dengang fik de fleste nok lige 5000 kr oveni prisen

Hvis du vil købe engros er det efter min mening lidt det samme om du handler privat eller forhandler. Måske det faktisk er en fordel med en forhandler, da det oftest er en bil de har fået ind til rimelig pris og bare skal videresælge

Alternativt så var auktioner måske også værd at kigge nærmere på, der kan sikkert findes ret gode handler med lidt tålmodighed

Import er bare og købe bilen i udlandet, få alle papirer med, fremstille til syn, vente på skat eller anvende selvanmelder, betal afgift og hent plader ??

• #5   19. jan 2020 Hvad er dit budget?

• Kompressor Knud
    Kompressor Knud Hjælpe-administrator

Følger: 4 Følgere: 65 Biler: 1 Emner: 217 Svar: 5.892
    #6   19. jan 2020 Von z: Når min aftensmad slår mit sexliv de sidste 10 år med flere længder, så har jeg enten fået dårlig sex, eller rigtig god mad....Det gør enhver mand lidt sur i sulet...

• #7   26. jan 2020 Mit budget rækker op til 600.000 + -, helst - smiley

• #8   26. jan 2020 Hvis vi snakker 10 år gammel "special" bil og budget op mod 600.000 kr havde jeg nok foretrukket garanti fra forhandler

Har du selv de fornødne kompetencer til at gennemgå den type biler og vurdere stand og den slags ??

Tænker bare det er ret dyre og avancerede biler vi er ude i, og de 20.000 kr sparet ved privat eller engros kan hurtigt være brugt på noget du overså ved gennemgang

• #10   27. jan 2020 Mener fra 2010 og op, og skal ikke have nogen specialbygget bil smiley

Skal bare være en sedan eller stationcar

Mercedes, Porsche, Bmw og Audi ligger mest i interesse

Vil også lige høre jeres fordele og ulemper ved Audi 3.0 TFSI og 3.0 TDI (Har hørt benzinmotoren er dårlig) - Men det var en forhandler der havde en TDI til salg, der fortalte mig det, så det er ikke rigtig til at stole på

Mr. - Ingen grund til at kommentere, hvis man ikke har noget at bidrage med, god aften smiley

Tak for svarene indtil videre

Kommentér på:
Køb af bil - Råd

Annonce