{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
446 visninger | Oprettet:

Bilgalleri.dk: Forbedring af stemmesys {{forumTopicSubject}}

Et forslag til hvordan stemme-systemet kan forbedres.. !

Ved ikke om det var været oppe og vende tidligere !?

Men hvad med at lave systemet, således at det er muligt at ændre sin stemme !??

Nogen eksempler hvor det ville være dejligt at kunne !

1. Hvis man kommer til at klikke forkert
2. Hvis bilen mangler et eller andet, så den kun får fx. 8, når ejeren så laver nogen drastiske ændringer ved bilen, så den er beretiget til 9 eller 10. Bilerne herinde er jo noget der bliver pillet og skruet på hele tiden. Eller hvis bilen lige er købt og er standard, og ejeren geiler den helt vildt op.. men den kun har et gennemsnit på 4 fordi den fik så dårlige stemmer da den var standard

Mvh. Philip Espersen

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bilgalleri.dk: Forbedring af stemmesys
  • #1   30. jun 2003 Lyder som en kanon idé, da bilerne jo hele tiden bliver ændret og fortjener bedre og bedre karaktere smiley

• #2   30. jun 2003 Lige præcis det jeg mener smiley

• #3   30. jun 2003 Ja.. det havde jeg også tænkt på !

Men det hjælper da os ærlige brugere smiley

• Marianne K
    Marianne K Tilmeldt:
    okt 2002

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 25
    #4   3. jul 2003 Når jeg ser en bil, som ejeren har planer om at gøre noget ved, så sender jeg en kommentar og fortæller at jeg vil afvente, og stemme senere, når "manden" har haft mulighed for at foretage ændringer. Det ændrer dog ikke på at når bilen så efter lang tid er blevet rigtigt flot, så kan jeg ikke ændre min stemme.

Jeg har altså fundet en nødløsning, men er enig med jer i, at der burde være mulighed for at ændre mening undervejs.

Til bilgalleri, jeg kan ikke se nogen kommentar fra jer til dette forslag. I er MEGET hurtige, når det handler om at gøre biler inaktive - det bliver rigtigt dejligt at være en del af forum, når I reagerer ligeså hurtigt på gode forslag som disse *S* (som godt nok kræver arbejde, men som vil betyde tilfredse og engagerede brugere)

Stort smil
    M

Kommentér på:
Bilgalleri.dk: Forbedring af stemmesys

Annonce