{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
783 visninger | Oprettet:

Hvem vil have en stemme?? {{forumTopicSubject}}

Hey

Da jeg kan se alle gerne vil have en stemme, har jeg en idé...

Jeg vil gerne have nogle flere brugere på mit forum http://www.bmwzone.dk/da/forum

Derfor hvis du opretter en bruger på mit forum, så kvitterer jeg med en stemme til din bil/udfordring.

Skriv i tråden her når du har oprettet en bruger og hvad den hedder, så er stemmen på vej til dig med det samme smiley

Go' Aften herfra
www.BMWzone.dk

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvem vil have en stemme??
  • #1   3. aug 2004 kunne du ikke bare reklamere for dit forum på helt normal vis herinde????

jeg syntes godt nok det er latterligt at du tilbyder en stemme lige over med en bruger oprettelse på dit forum.

er da sikker på at hvis du bare reklamere for dit forum på normal vis uden alt det der stemme halløj så skal folk da nok joine hvis de syns det er spændende nok og hvem gidder i øvrigt og have mange bruger men som aldrig bliver brugt?

• #2   3. aug 2004 Hør nu her hr. Henrik. Alle "reklamerer" jo alligevel for deres udfordringer og "nye pics af min dyt" så giv lige en stemme -> fair nok! Jeg stemmer tit på andre folks biler, men om brugeren har tænkt sig at bruge sin profil, det er jo op til den enkelte. Og jeg tænker da heller ikke altid over, hvad det er for en bil jeg stemmer på alle mulige underlige biler, som jeg måske inderst inde er helt ligeglad med, got the point.

Men det var ellers bare en idé, så alle kunne blive glade

MVH Allan

• #4   3. aug 2004 ja det er også mest udfordringerne jeg ligger vægt på fordi der kan din stemme afgører noget måske og det syntes jeg bare ikke er fair at gører bare fordi en eller anden lige skrev sig op som bruger på dit forum kan godt følge din ide men syntes ikke den er passende herinde

• #5   3. aug 2004 Og så skaber folk sig over opelpower ??? hrmpff

• #6   4. aug 2004 Ok, denne tråd kan nu officielt anses for at være lukket smiley Folk bliver åbenbart lidt mugne smiley

Men hav en god dag smiley

Kommentér på:
Hvem vil have en stemme??

Annonce