Forslag til van 50-75k {{forumTopicSubject}}
FORSLAG til bil på gule plader!
Jeg har nu igennem længere tid søgt efter en "speciel" bil på gule plader, men kunne godt bruge lidt input fra jer andre til lidt andre modeller, som I kan anbefale, som jeg måske ikke har fået øjnene op for endnu..
Med speciel mener jeg bare at jeg godt kunne tænke mig at have en bil, som ikke alle andre har, men en flot golf 3 van kan også være interessant.
Totalvægten skal være under 2ton, hvis bilen er fra efter 1998, da jeg ikke vil betale misundelsesafgift med de relativt få km, jeg kører om året..
Ligesom alle jer andre herinde, vil jeg gerne have en bil med kraftoverskud/ "hurtig" bil, så modeller med 1,4 liters motorer har ingen interesse.
Mit max budget for hvad jeg er villig til at bruge på bil lige pt, ligger et sted mellem 50-75k
Forsikring er ikke et problem + har ikke noget behov for at transportere store ting, biler som Vito, transporter og lign., er ikke interessante
Har selv kigget på:
BMW E30/E36 touring
VW Golf 2/3/4 - synes desværre bare aldrig at de motormæssigt, er særlig interessante
VW Sharan
Diverse Amerikanske Jeep's
+ mange andre
Smid gerne et link til jeres forslag!
jul 2006
Følgere: 24 Biler: 1 Emner: 73 Svar: 8.249
aug 2004
Følger: 11 Følgere: 10 Biler: 2 Emner: 41 Svar: 302
jan 2004
Følger: 4 Følgere: 3 Biler: 5 Emner: 54 Svar: 122
Ikke lige nogen af de modeller, som jeg synes har motoren eller udseendet indenfor prisklassen 50-75k
Synes også de er lidt for familiebils prægede; ikke lige det jeg søger
jan 2004
Følger: 4 Følgere: 3 Biler: 5 Emner: 54 Svar: 122
Designmæssigt er toyota sportsvan og opel zafira, noget af det kedeligste at kigge på. Med mindre der er gjort utrolig meget ved dem
mar 2003
Følger: 11 Følgere: 10 Biler: 2 Emner: 24 Svar: 1.588
den er fra 1997 så du undgår misundelsesafgiften. der er skiftet en masse ting på den så den kører bare perfekt.
du får en rigtig lækker komfort der er svær at finde i tilsvarende biler og ligeledes en bil man ikke lige ser på alle gadehjørner (det var det jeg faldt for da jeg købte den i sin tid)
se den på min profil hvis det var noget
Forslag til van 50-75k