Er det her alarmerende? {{forumTopicSubject}}
Har ikke forstand på biler, så bliver nødt til at høre til råds. Jeg har sku lidt problemer med svinet, og har næsten lige købt den.. Ved ikke om det bliver relevant, men ellers skal jeg nok skrive om det. Men har købt en Golf 4 1,4 fra 2000. Det køre super fint, og alt det halløj men har lidt startproblemer pga batteriet dræner sig selv efter meget kort til når den har holdt stille. Ham jeg har købt den af mener at batteriet er kollapset og jeg håber det bare er det men her er mit spørgsmål og grundet til jeg skriver her. Det ikon som man kan se på vedhæftede billede, lyste op I dag - har ikke gjort det andre gange jeg har kørt. Det lyste fra det øjeblik den startede, og cirka 5-10 minutter efter slukkede det igen... Forstår ikke hvad det betyder, og om det er noget jeg skal være ekstra bekymret over, eller om det bare har været en fejl pga batteriet har været nærmest fladt? Håber I kan hjælpe med noget insight
jan 2020
Følger: 1 Følgere: 18 Biler: 1 Emner: 7 Svar: 147
Jeg har samme problem med min ekstra nøgle, Og forhandleren jeg købte den hos, fortalte at den nok skulle omprogrammeres og han ville gøre det hvis problemet opstod men jeg fik aldrig gjort det fordi han samtidig fuskede mig så jeg gad ikke og bruge min tid på ham.
Det kunne være en ide hvis du måske har fået brugt den anden nøgle, og den ikke er omprogrammeret.
Angående batteriet havde jeg også lidt samme problem, og der købte jeg bare et nyt batteri fra svansen som har virket fint lige siden. Kan ikke sige om det også var kollapset men jeg kunne ikke starte bilen en dag, som så skete mere og mere.
Men tænker lidt hvis ham du har købt det af siger det er kollapset så er det sansynligvis fordi han selv har haft problemet, om han har prøvet at lade det ved vi så ikke men et nyt batteri koster omkring 6-700kr. Så det kunne da være en løsning
mar 2020
Følger: 18 Følgere: 8 Emner: 3 Svar: 7
okt 2014
Følger: 4 Følgere: 14 Emner: 31 Svar: 3.012
sep 2011
Følger: 4 Følgere: 38 Biler: 2 Emner: 34 Svar: 5.493
Jeg køber altid Varta, men hvor meget forskel der er ved jeg ikke, de sidste par gange har jeg brugt batteribyen eller sådan noget, det kom et par dage efter til en noget bedre pris end thansen
jan 2020
Det kunne jeg godt forstille mig, nu nævnte jeg bare thansen fordi det er enkelt og hurtigt, man skriver bare sin nummerplade, tjekker hvad der står på sit eget batteri og samlinger med dem der kommer op, og så kan man næsten altid hente med det samme i stedet for at vente på levering men man betaler selvfølgelig også det ekstra for det
Phillip: det nemmeste er helt klart at tjekke dit eget batteri som Torpedo også skriver og så bare køb et magen til
mar 2020
jan 2020
mar 2020
Er det her alarmerende?