{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Så er der håb for elbiler
  • #3   5. mar 2020 Aviser der laver sådanne overskrifter burde have 3 mdr. ban fra at lave nye artikler.... man overhaler ikke når man ikke er med i løbet, hvad man laver ude i udviklingsafdelingen har intet med større produktioner at gøre.

Tesla's fabrik ved Berlin estimers til at koste 4,4 milliarder dollars og fabrikken i Kina koster ca 2 milliarder dollars.

Så mon ikke Tesla har styr på udviklingen.

• #4   5. mar 2020 Overhaler?
    De har annonceret en teknologi som de først går igang med om 1½ år?

Og vær helt sikker på at Tesla om 1½ år er kvantespring længere foran

Men pressen vil så gerne have at de gamle bilfabrikanter fremstår som Tesla's overmand, og intet kunne være længere fra sandheden

• Kompressor Knud
    Kompressor Knud Hjælpe-administrator

Følger: 4 Følgere: 64 Biler: 1 Emner: 217 Svar: 5.892
    #5   5. mar 2020 Jo mere de konkurrerer med hinanden, jo hurtigere sker der fremskridt smiley

• #6   5. mar 2020 Helt enig... det er bare en skam at konkurrencen er så sølle,,,,

De konkurrerer ikke de halser håbløst efter

• #7   5. mar 2020 Ja, det er helt klart fake news smiley

• #8   5. mar 2020 Nej nej, jeg siger ikke det er fake... jeg siger bare det er ligegyldigt hvad de måske kan begynde at rulle ud om 1½-2 år....

Hvorfor er de ikke i produktion nu?
    Det er fint at love at man kan en masse i fremtiden, men det er sq hvad du laver her og nu der tæller

• #9   5. mar 2020 Carsten, hvis nogen har hyped ting der sker i fremtiden, er det da Tesla. Elon Musk lover til højre og til venstre, og ting er lige rundt om hjørnet. Men en del lader vente på sig. Eks. FSD, Roadster, Semi-Truck og meget andet. Lad os se hvornår CyberTruck er klar... Men det er jo en del af Tesla charmen, de store armbevægelser og store løfter, som oftest bliver indfriet, hvis man har lidt tålmodighed.

Jeg ser ikke noget problem i, at man taler om det der er på vej. Det gør man i alle industrier. Men hver gang det handler om elbiler, farer Tesla fanboys op. De glemmer bare at Tesla også startede et sted, og det er ikke hvor de er i dag.

• #10   5. mar 2020 Det er også fint at tale muligt kommende teknologier

Men hvis du husker, så var der INGEN der tog Elon Musk seriøst da han lovede en masse ting, det var først da det viste sig at han rent faktisk leverede på de ting han havde lovet han blev taget seriøst.

Jeg tror det der får mit pis lidt i kog med sådan noget der, er at man underkender alt hvad Tesla har opnået med et trylleslag fordi en bilfabrikant melder noget ud som ingen ved om de overhovedet kan levere på.
    Den samme bilfabrikant der spåede Teslas undergang og så dem som en lille mide der bare skulle mases under deres sko.

Men faktum er at de er bange!
    Og alle de ting de har klandret Elon og Tesla for i så mange år, er de nu selv begyndt at kopiere i håb at de kan overleve. Pludseligt vender de på en tallerken.

Jeg synes det er ynkeligt at se på

og at sammenligne sig med Tesla på EV'er er ikke bare lidt dumt

• #11   6. mar 2020 Det er GM de kunne ikke drive Holden eller Opel samt mange andre mærker de ejede. Så selvom de måske smide milliarder efter et nyt batteri så ændre det ikke på deres vare ikke er attraktive for køberne.

• #12   6. mar 2020 Helt enig, de har fuldstændigt misforstået opgaven

Kommentér på:
Så er der håb for elbiler

Annonce