{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  polo 86c motor
  • #1   5. mar 2020 ikke anden end den med motor kode GK har karburator,og så selvfølig en anden indsugning manifold der passer til en karburator.

  • #2   5. mar 2020 men nu når du vil tune den. så vis jeg husker rigtig så find indsugning manifolden med gasspjæld,og indsugning kasse og motor ledningnet ecu divs sensore fra en polo 1.3 med motor kode 3F. da den køre med rigtig indsprøjtning med en dyse til hvor cylinder. du vil få meget mere ud af det den opsats, nu når du vil tune den. eller gå over til karburator som to dobbelt Weber med manifold til dem.

  • #3   5. mar 2020 FREEWAY.

    min motor er med indsprøjtning dysser til hver cylinder.
    sa jeg er fri for at bygge alt dette over på ::)))


  • #4   5. mar 2020 angående forskellen på gt og ikk gt.

    min gamle gt med 75 hk var med 4 indsprøjtnings dysser som den jeg har nu med 55 hk.
    så kan ikk helt få til at passe at du siger det kun er kaburator der er til forskel.




  • #5   6. mar 2020 monopont indsprøjtning er ikke rigtig indsprøjtning det er kun med en dyse,og ikke en til hver cylinder. nu svaret jeg på spørgsmålet hvad der er forskel på en 1.3 med monopont indsprøjtning.og en 1.3 gk hvor jeg kun kan gå ud fra det var er motor kode du mener med gk. har du ikke læst det du har spurgt om

  • #6   6. mar 2020 polo gt kunne kommer med flere motor koder. så du nød til at skrive motoren koden her også :-).
    men der var kompression forskel på de typer motor om de har 55 hk eller 75 hk de også lavet med 78 hk i de gt udgaver. topstykket ventiler var der også str forskel på. Og så det jeg skrev tidliger og om motoren var født med karburator,monopont med en dyse eller rigtig indsprøjtning med 4 dyser.


  • #7   6. mar 2020 Nogle kloge mennesker stiller spørgsmål, og når svaret ikke passer dem, fordi de ikke kommer med nok oplysninger, så er det os andre der er uvidende, hvad er forskellen på rød og sort bortset fra farven?

  • #8   6. mar 2020 FREEWAY.

    så er det mig der har været udvidede om monopoint.

    den motor jeg har er en 1,3 multipoint 55hk og ikk monopoint.
    troede multipoint var monopoint hvis du forstår.

    så jeg er fri for at bygge det over ihvertfald.
    takker mange gange for hjælpen... foreløbig :))

    har du andra der til tuning af min polo motor.
    den skal stadig bruges til vejrdag.

    køre ca 10.000 om året i den



  • #9   6. mar 2020 du kunne skiftet knasten til en skarp knast og montere stærker fjedre ved ventiler,og porte topstykket og indsugning manifolden og sætte str dyse i evt større gasspjæld også. Og sætte en banan manifold på med 2 tom udstødning bag ud. Og så få kørt bilen ind på et rullefelt til sidst.
    og en anden vej er at sætte en kompressor på den med intercooler og str dyser og få den kørt ind og det samme vis du vælger turbo i stedet for. men der er kompressoren noget nemmer og montere og tage af til syn vis ikke det skal godkendes og betales afgift af bilen igen. men vælger du bare og suge tune din motor som jeg skrev først. så find et topstykke fra de 75/78 hk motor og porte det så får du lidt mere hk ud af det. Og få drejet lidt af svinghjulet af,men ikke for meget da jeg syns man mister for meget bund moment vis det bliver for let.
    men nok den billigste måde at få flere hk er nok at smide en 1.3 75/78 hk i din bil da de ligner hinanden så ingen ville kunne se det. uden at slå motor koden op. Og så få motor ledningnet med og ecu.


Kommentér på:
polo 86c motor

Annonce