{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nogen erfaringer med en Suzuki Baleno 1,3 årg. 2002
  • #1   18. mar 2020 Min den gamle har haft en sedan fra 2000.
    Og min mor en alto fra 99.
    Begge købt fra ny.

Suzuki fra den tid er okay kvalitet motor/gear.
    Self er det ved og være en gammel bil.

Og tænker det største problem er rust.

• #3   19. mar 2020 De har ry for at have rigtig dårlig sikkerhed, i et trafikuheld.

• #4   19. mar 2020 De kører ikke godt. Har været ude og kører i en. Der er meget dårlig komfort i

• #5   19. mar 2020 Den model kender slet ikke til sikkerhed.
    Rust rust og atter rust.
    Hvis den er fin, kan den måske blive guld værd eller i hver fald et par tusind værd, for alle andre er næsten smuldret op.

• #6   19. mar 2020 Hvordan "vild"? Som i "fååårk den er fed og lækker" eller
    "den er faldet helt enormt i pris så jeg føler jeg får mere bil for pengene"?

• #8   19. mar 2020 Du er simpelthen nød til at have højere standarder..
    Sådan en spand der køre man ikke i fordi man har lyst, det gør man fordi man er NØDT til det..

• #9   19. mar 2020 Jeg kan nu godt lide den model, ja ja sikkerheden er i bund og de ruster. Det samme er gældende for mange andre biler folk er passionerede for. Der er et større eftermarked i thailand og malaysia så du kan få meget udstyr til dem.
    Kontroller at alt virker, bremser, styretøj og selvfølgelig rust.

• #11   20. mar 2020 For mange år siden var jeg selv tæt på at købe sådan,s om min første bil fra et tidligere arbejde. Den stod til 10.000 kr dengang med lav km (under 100.000).Det var også en faceliftet model, bare en grøn sedan. Dog var det en én ejeres... Motoren er stræk på dem, men de RUSTER ADHELVED TIL. Den var rustet over det hele. Andet er sikkereden mangle på hvad man faktisk forventet af en bil fra 00'erne. Det er som at køre en bil fra slut 80'erne. De har dog heldigvis servo.

På den anden side, så er det nok det samme som din tidligere Logo smiley Komfortmissægt.

• #12   20. mar 2020 Jeg har haft en. Havde ikke kørt så meget. Nej det er ikke en luksus bil som kører helt fantastisk som en dyrere bil vil gøre. Men så dårligt kører den nu heller ikke. Er en pålidelig bil hvor reservede ikke koster så meget. Få den gået efter for rust og lyt efter lyde fra gearkassen. Støjer den fra gearkassen skal der nye lejer i. Ellers gå den igennem som man nu gør med en bil i det prisleje og alder

• #13   21. mar 2020 #10

Hvor finder du de data? smiley

• #15   21. mar 2020 Dvs det er ikke noget "almindelige" mennesker har adgang til?

• #17   23. mar 2020 Kunne ikke drømme om at købe Suzuki . Kender flere som har og de har problemer med dem efter bare 30000 km .

Kommentér på:
Nogen erfaringer med en Suzuki Baleno 1,3 årg. 2002

Annonce