{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
983 visninger | Oprettet:

DFB flytter sted og dato! {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige set på DFB's hjemmeside at de vælger at flytte konkurrencen pga. urimelige krav fra Vmax.

Det bliver istedet afholdt d. 27-29. april på Fast & Furious Car Show i Fredericia Messecenter!

Problemet er at de vælger at afholde konkurrencen 5 uger før og et andet sted. Her går jeg og planlægger til dette arangement og er nu ikke sikker på at jeg kan nå at blive færdig....! FUCK....

Jeg har brugt mange penge på dette projekt, og nu er det måske helt spildt!

Hele den periode som jeg havde som ekstra tid til finjustering og fejlfinding er nu væk....!

Se mere her: http://www.danmarksflottestebil.dk/


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  DFB flytter sted og dato!
  • #1   26. feb 2007 Stop nu det spam med de indlæg, der kører 10 i forvejen !

  • #2   26. feb 2007 Der har været et indlæg om det samme i dag !

  • #3   26. feb 2007 Ja det er en sviestreg så tæt på...

    men så har du et år mere at fin justere i..


  • #4   26. feb 2007 Synd.. Men det sq nok gå galt en dag..
    Hvorfor skal alt gøres op i penge i dag.. Det sq synd at ødelægge det..


  • #5   26. feb 2007 SÅ STOP DOG IGEN!!!.. Har fået NOK af de indlæg!!!

  • #6   26. feb 2007 Til Casper B: Læs pressemeddelelsen på http://www.danmarksflottestebil.dk/

  • #7   26. feb 2007 sys sku os det er for dårlige man kan jo ikk nå og blive færdig til april den er sku næsten umuliget

  • #8   26. feb 2007 Jamen der står jo noget helt andet på vmax´s hjemmeside med der også bliver DFB der eller er det kun DHB nu forstår det ikk helt?

    Mvh Jan...


  • #9   26. feb 2007 Til: Who Am I ?, Michael - Corolla GSI ., BluezCat *:

    Jeg har ikke set det har været i forummet før...! Og jeg har været på tidligere idag..!


  • #10   26. feb 2007 der kommer jo goså DFB til DHB og DFB til Fast & Furious Car Show BilX står bare ikke for det til DHB længer... hvis man bare læser lidt på hjemme siderne før man spør så får man svar.....

  • #11   26. feb 2007 Slet oppe i hjørnet smiley

  • #12   26. feb 2007 Hahahahah først nu har jeg læst pressemeddelelsen - og det er da gas smiley

    Så fedt at BilXperten siger FUCK VMAX og regner med at folk gider stille halvfærdige biler op over en måned før end planlagt...
    Så må BilXperten fanme betale hvad det koster i år - og så melde ud LIGE EFTER DFB at det i 2008 er rykket til Streetfire eller andet!

    Jurister og folk som skriver kontrakter er da ikke jordens mest tænkende...


  • #14   26. feb 2007 Til Dichael: Jeg gider ikke slette emnet... Jeg synes jeg vil ud med min fustration, da jeg har bygget bil til denne sommer i mange måneder!

  • #16   26. feb 2007 Ja DFB er der nu stadigvæk til DHB som altid..

  • #17   26. feb 2007 Til Casper B: BIllederne er fra sidste sommer og den bliver helt bygget om inden sommer.... men det er jo ikke fedt hvis man ikke når konkurrencerne.... Jeg får ikke tid til det senere da jeg har fået af vide af chefen (konen) at det skal stationcar og børn på programet!!!!! Så det skal være i år....!

  • #18   26. feb 2007 Jeg kan kun give dig rat klaus. De pisser noget på folk med at lave denne store fejl her. Danmarks Flotteste Bil skal kun afholdes et sted og det er til Danmarks Hurtigste Bil.

  • #19   26. feb 2007 mon ikke dfb stadig bliver holdt i vandel, der er jo ikke noget ved at give så mange penge for billet hvis der KUN bliver afholdt dhb. Jeg tror Vmax er rimelig pålidelige, ifølge det de selv skriver på deres hjemmeside

  • #20   26. feb 2007 hmmmm http://www.vmax.dk/category/first/134

  • #21   26. feb 2007 Det er bare lidt svært at vide hvem man skal tro på når begge arrangøre udmelder forskellige ting.

  • #22   26. feb 2007 Forresten!!!
    Jeg holder også DFB i min baghave..
    Har en stor weber gril, og 2 køleskabe smiley !
    Så bare tag jeres egen pølser og vand med, så holder vi det her..!


  • #23   26. feb 2007 Op i røven med vmax? hvorfor så lige det? det er jo bilxperten man skal blive sur på.


  • #24   26. feb 2007 o_0 ^ <-- Støtter heller ikke bladet... kun træffet. lige som jeg støtter op under mega meet. Vi har jo ikke så mange træf her i landet.

  • #25   26. feb 2007 Kære alle butikker.

    Til jeres orientering


    DFB flytter!

    Som nogen måske allerede har hørt, flytter DFB til Fast & Furious Car Show d. 27.-29. april.

    Forklaring:

    Bilxperten (Bildillen) har siden 2001 arrangeret DFB.
    Vi har haft et samarbejde med forlaget Benjamin for at få lov til at afholde arrangementet i forbindelse med DHB.
    Dette samarbejde var en win-win situation hvor Bilxperten (Bildillen) fik redaktionel omtale af arrangementet og
    Bilmagasinets søsterblad Vmax fik noget at skrive om i deres blade.

    De første 2 år betalte vi leje for at få lov til at afholde DFB ved en af hangarerne ude bag ved DHB-området på
    Vandel flyvestation.
    De senere år er DFB blevet populært og kendt af alle, derfor har forlaget Benjamin og DHB hvert år flyttet DFB
    arrangementet længere og længere ind mod midten af DHB området.

    I de seneste år har vi haft en samarbejdsaftale der gav DFB/Bilxperten (Bildillen) plads på DHB-området uden at vi
    skulle betale leje for det.
    Denne aftale har forlaget indtil nu været tilfreds med da DFB gav DHB en langt større værdi for både publikum og
    de udstillere der betalte for at udstille på DHB, da DHB dermed blev mere interessant for flere mennesker at betale
    entré til.

    Desværre skete der det, at så sent som i sidste uge blev vi efter at have rykket og rykket og rykket siden oktober
    2006, præsenteret for forlagets krav og vilkår for en ny aftale med Bilxperten/DFB.

    Punkterne i deres oplæg var dybt, dybt krænkende og urimelige og havde kun det ene formål at DHB vil have
    ejerskab over DFB for dermed at kunne tjene kassen på arrangementet.

    I grove træk ser nogle af punkterne således ud:

    1. Bilxperten skal overgive ejerskabet af DFB til forlaget.

    2. Forlaget vil sælge standene ved DFB til overpris til udstillere og have indtægterne.

    3. Forlaget skal levere vores DFB scene og vi skal betale overpris for leje af den.

    4. Bilxperten/DFB skal betale leje for DFB området og for DFB-camp på området.

    5. Forlaget vil levere tribunen til DFB som Bilxperten/DFB skal betale overpris for og forlaget vil have alle indtægter
    fra salget af pladserne på tribunen.

    6.Forlaget vil levere vores DFB-medarbejder-bar og have alle indtægter for salget i baren og Bilxperten/DFB skal
    derudover betale for leje af baren.

    7. Bilxperten/DFB skal betale leje for at have adgang til bad/toilet på området.

    8. Bilxperten skal afholde DFB arrangementet og samtidig afholde alle udgifter til både arrangementet og til alle
    medarbejdere m.m. på DFB.

    9. Bilxperten må max få 50 billetter til medarbejdere og skal betale for alle andre billetter.

    10. Forlaget skal have halvdelen af bannerpladsen ved DFB til egne reklamer og til at sælge dem til 3. part.
    Forlaget skal have alle indtægter herfor.

    11. Bilxperten skal betale leje for bannerplads på DHB banen.

    12. Hvis der reklameres for andre events/træf eller lign. på flyvestation Vandel området skal Bilxperten betale en
    bøde på kr. 200.000,-

    osv. osv. osv.

    Ikke mindst har de udvist den grovhed at stjæle vores DFB-logo og lade det registrere i varemærkestyrelsen som
    deres varemærke. Dette har vi selvfølgelig overgivet til vores advokat.

    Vi har selvfølgelig forsøgt at få forlaget til at forstå at vi under ingen omstændigheder vil skrive under på sådan en
    aftale. Men de har afvist os og har meldt at det er deres krav og vilkår til os.

    Pga. disse helt urimelige og krænkende krav til Bilxperten/DFB har vi været nødt til at finde en anden løsning for
    afholdelse af DFB 2007.

    Da vi har booket en stand på Fast & Furious Car Show i Fredericia Messecenter d. 27.-29. april har vi fundet det
    relevant at flytte DFB 2007 til dette store nye spændende arrangement. Se www.streetfire.nu

    Fast & Furious Car Show har givet os de forhold som vi/DFB behøver og har dedikeret den største hal i
    messecentret (Hal A) til DFB og Bilxperten.
    I Hal A vil en stor showscene blive stillet op i forlængelse af Bilxperten’s stand og herpå vil DFB bilerne blive kørt op
    på via en rampe til scenen hvor der er indbygget drejeskive og alt i hightec lysudstyr/spotlight så DFB bilerne bliver
    præsenteret som aldrig før. På denne scene vil alle andre shows også blive afholdt. Bl.a. Fuel Girls show, Miss
    wet Fast & Furious, Modeshow, kåring af vindere af diverse events og konkurrencer osv.
    Selve scenen vil også blive dekoreret med Bilxperten reklamer.

    DFB-deltagerbiler tilmelder sig via www.danmarksflottestebil.dk eller www.streetfire.nu

    Vinderen af titlen Danmarks Flotteste Bil 2007 vinder også en rejse til Las Vegas Sema car show med sin bil.

    Vi vil markedsføre at DFB er flyttet på vores hjemmesider og via annoncering i forskellinge medier.

    Vores leverandører får tilbudt mulighed for exclusivt at udstille på vores store stand hvor 20 veltrænede X-girls
    dagene igennem vil sørge for opmærksomhed og service til publikum og kunder på standen. De vil tilbyde deres
    hjælp til alle vores leverandører med uddeling af brochure og evt. bemanding af deres standområde på vores stand.

    Jeg håber at dette "lille" skriv har givet jer alle en forståelse for hvorfor vi har flyttet DFB.

    Fra Vagcars.dk


  • #26   26. feb 2007 jeg tro næsten kun det bliver bedre nu hvor Bilxperten er ude af billede. de to gange jeg har været til DHB/DFB synes jeg at DFB var ikke det bedste jeg havde set. Håber at Vmax kan lave et bedre DFB der den.1-3 juni

  • #27   26. feb 2007 Fuck da Vmax! regnede alligevel med at droppe DHB i år da det alligevel kun er blevet til en stor penge maskine..

  • #28   26. feb 2007 Lad os se et brev med Vmax Vilkår....

  • #30   26. feb 2007 Hallo Drenge.... I lyder som en flok tøser...!!! ;o)
    er i så bange for noget nyt? Det er da alt for cool at der er noget nyt og spændende. Fast and furious car show bliver da vilde fedt, glæder mig allerede.
    og hvis i virkelig gerne vil være færdige med jeres projekter, kan i det også. Har en kollega der LIGE er gået i gang med et sygt projekt, og selvfølgelig bliver han da færdig.
    Se lige 1. premien....det er da værd at gå efter.
    Al magt til folkene bag fast and furious car show
    Kom nu ind i kampen...
    Mvh
    Anne B


Kommentér på:
DFB flytter sted og dato!

Annonce