{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.385 visninger | Oprettet:

Asser R
Asser R
Emner: 3 Svar: 12

skifte forlygte på chevrolet aveo {{forumTopicSubject}}

hej bilgalleri.
jeg har for nyligt arvet en chevrolet aveo 1.2 T300 hatchback. Den har en smadret forlygte/blinklys i højre side som self skal skiftes.
Rundt om selve lygteglasset sidder en plastic ring i rød (ialt 4 stk, 1 pr lygte). alle steder jeg søger, kan jeg kun finde lygten med enten sort eller chrom ring. Er der nogen som evt. kan guide mig til et sted hvor man kan købe denne ring i rød? Grunden til at jeg gerne vil have den i rød, er at bilen er en smule stylet med røde nuancer hist og her, derfor mit spørgsmål. billede vedhæftet er et eksempel på lygten med chrom farve..
Jeg kunne selvfølgelig "bare" male den, men er bange for at jeg ikke helt vil få samme resultat..
PFT

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  skifte forlygte på chevrolet aveo
  • #1   1. apr 2020 Fås nok ikke i rød hvis du ikke kan finde det smiley afsted til en maler så det hurtigt klaret smiley

• Asser R
    Asser R Tilmeldt:
    mar 2020

#2   1. apr 2020 det burde findes, da dem der sidder på i forvejen er lavet af rød plastic. det kan ses da den ene ring er knækket, og der kan jeg se at farven er gennemgående, dvs ikke kun malet.. problemet er at jeg ikke ved hvilke sider man kan evt kan finde dem i andre farver. synes at jeg har ledt og ledt..

• #3   1. apr 2020 er det røde plastik også knækket på din lygte. ellers kan det være vis det er ok du bare kan flytte det over på den nye lygte du køber.

• Asser R
    Asser R Tilmeldt:
    mar 2020

#4   1. apr 2020 ja, den ene røde ring er knækket/i stykker.. jeg var nemlig også nået til at bytte dem over på den nye lygte når det var. men den ødelagte ring er knækket, sådan at en af de tapper som holder den fast på lygten er knækket af

Kommentér på:
skifte forlygte på chevrolet aveo

Annonce