{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.126 visninger | Oprettet:

Hjælp, {{forumTopicSubject}}

Hej bilgalleri, jeg har lige købt en Peugeot 206. Jeg købte den hos en bil forhandler som sagde den var nysynet

Den er synet 19-02-2020 Med mange fejl og “Omsyn ej muligt” (ved ikke hvad det betyder). Og så den 03-03-2020 bliver den synet som godkendt, et helt andet sted. Syntes det virker mærkeligt eller er det bare mig? ??

Nummer plade CR78381

https://www.nummerplade.net/nummerplade/cr78381.html

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp,
  • Kompressor Knud
    Kompressor Knud Hjælpe-administrator

Følger: 4 Følgere: 64 Biler: 1 Emner: 217 Svar: 5.892
    #1   30. apr 2020 Lav da for helvede en ordentlig overskrift!!!! Hvordan skal andre med samme bil/problem kunne søge efter det i forummet?? Det betyder bare den skulle igennem et helt nyt syn og tingene er lavet eller en synsmand er blevet betalt under bordet for at syne lortet....LAV EN ORDENTLIG OVERSKRIFT

• Kompressor Knud

#2   30. apr 2020 Og ja det er bare dig der ikke fatter noget, 2 uger er rigeligt med tid til at fikse de småfejl.

• #3   30. apr 2020 HJÆLP...... Knud skælder ud, mon han er klædt ud??

• #6   30. apr 2020 Knud, du er hermed stemt ud! Opfør dig dog som en voksen.

De fleste ting i en synsrapport er ting man meget nemt kan tjekke om der er ændret/udbedret. Lys osv. tager 30 sekunder at tjekke.

• Kompressor Knud

#7   30. apr 2020 Carlo, tror du selv der sker noget ved din udstemme? Jeg holder på at man er idiot når man laver en overskrift med "hjælp" fremfor at lave en sigende overskrift som andre kan søge på. Ellers er forummet jo fuldstændigt ligegyldigt, eller søgefunktionen er da.

• #8   30. apr 2020 "Hjælp" er da en fed overskrift, den vækker nysgerrigheden og derved får man flere til at klikke på artiklen.....Ironi kan forekomme smiley

• #9   30. apr 2020 Den forrige ejer kan have valgt et synsted evt. Begrund af det var billigt, da han så ikke fik den godkendt har han sendt den til en mekaniker han måske kendte og sagt den bare skal kunne gå igennem syn og mekanikeren har så fikset den og synet den samtidig.
    Det var jeg selv været igennem med min tidligere bil så tror ikke der er noget at være bange for der smiley

Kan godt se hvor du vil hen med det Knud for hvis alle skrev “hjælp” så ville det være svært at finde det rigtige hjælp for at få hjælp ;D
    Men ingen grund til at beskylde ham for at have pisset på din sukkermad smiley det er jo ikke alle der kender til forums smiley

• Von Z
    Von Z Online Tilmeldt:
    sep 2008

Følger: 1 Følgere: 12 Emner: 21 Svar: 910
    #10   30. apr 2020 #1 Hvad er der sket siden du er blevet sådan, Bitter Knud??

• #11   30. apr 2020 Hej Knud, kan godt se at det ikke er den bedste overskrift, var sku lidt lost på hvad jeg skulle skrive haha. Men tag lige en chill pill smiley

Tak for svar alle sammen, tænker ikke der er noget at være bange for, tager lige en hurtig snak med forhandler en dag smiley

• #12   30. apr 2020 Det er vel bare endnu en af de tumper der ikke har vedligeholdt sin bil, ud over vel og mærket det der bliver fundet til syn hvert andet år. Eller hvis lortet brækker helt ned.

• #13   30. apr 2020 Staver man Knud bagfra siger det lidt om tomrummet mellem ørene

• #14   30. apr 2020 Fejler bilen noget nu da?

Kommentér på:
Hjælp,

Annonce