{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
416 visninger | Oprettet:

Hjælp mig godt i gang??? {{forumTopicSubject}}

Hej Allesammen!
Efter en hel sommerferies hårdt arbejde skal jeg til at kigge på bil. Så jeg har brug for lidt hjælp og vejledning fra jer som har lidt mere "know how". Jeg har fået tilbudt en Peugeot 106 1,4i fra 92 den har kørt 120.000 kilometer og er i rigtig pæn stand med rust, lak og interiør. Den har været kønebil hele dens levetid. Den koster 20.000 kr. er det urimeligt? og hvilke ting skal jeg ellers være opmærksom på før jeg går ud og ligger alle mine sparepenge i den??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp mig godt i gang???
  • #1   7. aug 2004 Pas på peugeot..... hvis der bliver bøvl med motoren er en peugeot noget af det sidste jeg ville rode med.... alt ting i sådan en motor sidder de mærkligste og mest utilgængelige steder som overhovedet ikk er til at komme til.......

• #2   7. aug 2004 medmindre den er hvid så bare køb og ja franske biler er ik magen til nogen andre hwa angår reperationer meeeeeeeeeeeeen det ska man ik la sig slå ud af.... mvh Lars P..... tidligere citroën haj. tjek om den sidder fast i bagbroen det ka de franske med torsionsstænger godt gøre ellers er de 1360 motorer ik til og slagte.

Kommentér på:
Hjælp mig godt i gang???

Annonce