Snydt...skæve dæk {{forumTopicSubject}}
Ja...jeg har så købt et sæt 17" oz volcano for nylig...
Bare sådan til at køre med midlertidigt til jeg kunne finde noget bedre at køre med....
Men glæden blev kort...fyren jeg købte dem af kunne ikke rose dem nok, fælgene havde været monteret kortvarigt på en anden bil, og han fortalte at de dæk han havde monteret var super fine, så der skulle ikke være noget der...desuden var han dækmand og havde selv monteret dem, så der skulle ikke være noget der...mønsteret så også perfekt ud, så jeg stolede da på de var i orden...
Tog så over til min mekaniker i går for at få dem afbalanceret og få dem smidt på vognen...desværre kunne han bare informere mig om at dækkene var så skæve at jeg ville komme igen efter en uge og bede om nye i fald jeg valgte at montere dem anyway...
trænger egentlig bare til at komme af med noget damp, for jeg synes sgu ærligt talt det er noget svineri at sælge den slags...han kunne have været ærlig og fortalt mig at dækkene var ubrugelige, så kunne jeg have valgt at montere nye eller ikke købe dem...
Jep tudeindlæg...men sådan er det...
ps. nogen vil måske blive pissede over at se, at fælgene er at finde i marked, men læs teksten...det er noteret at dækkene skal skiftes...
maj 2004
Følger: 80 Følgere: 317 Biler: 4 Emner: 1.391 Svar: 13.688
maj 2004
men lige pt er jeg ikke interesseret i at bruge penge på dæk til nogen fælge jeg alligevel kun skal bruge midlertidigt...
maj 2004
jeg har kontaktet ham for at finde en løsning, men han er ligeglad...
maj 2005
Følger: 9 Følgere: 30 Biler: 8 Emner: 36 Svar: 1.218
sep 2006
Følger: 33 Følgere: 32 Biler: 4 Emner: 376 Svar: 5.745
men det varede ikke længe, jeg gik over og fik mine penge igen.
maj 2004
Jesper S>hvorfor? det ene dæk skråner nærmest...fyren sagde han havde fået dækkene af en kunde der ikke kunne lide dem...skulle nok have bekymret mig lidt der allerede og droppet det...så ja...jeg er sgu også lidt træt af mig selv...hehe...vil så gerne bare af med dem nu...men det ender nok med at det bliver svært
maj 2004
jan 2007
Følger: 19 Følgere: 19 Biler: 2 Emner: 58 Svar: 245
Snydt...skæve dæk