Bedømmelser...rolig nu folkens... {{forumTopicSubject}}
Jeg synes at folk skal tage den lidt med ro når det gælder om at give point. Det er vel ikke verdens undergang hvis ens bil får under 7. Jeg kan huske med min egen da jeg fik mit første 4 tal. Jeg blev gal og tænkte hvad f.... bilder han sig ind at give min 4.
Men så tænkte jeg over det og det er egentlig dumt at hidse sig op, for hvis manden synes at min bil er 4 værd, er det vel fair nok. Vi er jo alle forskellige med hver sin smag. Det her er jo et galleri, hvor man kan udstille sin bil hvor folk frit kan give den point. Så er det også fair nok at de bruger hele skalaen og ikke kun giver 7 taller. Og folk må lære at acceptere hvis de får mindre end 7, uanset om pointgiveren har en standard familiebil eller en toptunet Skyline.
Må i alle have en god Søndag....
Mvh
Jawad
dec 2003
Følger: 16 Følgere: 14 Biler: 1 Emner: 86 Svar: 128
jul 2004
Følger: 8 Følgere: 7 Biler: 1 Emner: 5 Svar: 40
dec 2002
Følger: 20 Følgere: 19 Biler: 3 Emner: 13 Svar: 101
Grunden til at jeg skrev dette indlæg var fordi at jeg selv har været et fjols på det område...Ja jeg var utilfreds med 5 tallet men ændrede ikke mit 7 tal som jeg havde givet vedkommende. Men jeg gider ærlig talt ikke hidse mig op over karaktererne mere...Det er da klart at man bliver bidt af det i starten, men hallo det er jo bare et bilgalleri...Jeg vil meget hellere se på de mange fede biler herinde end at blive muggen over en dårlig karakter...
Men kan godt forstå at i angriber mig...
Hjælper det med nogle 7´ere...hehe....just a joke...
Mvh
Jawad
dec 2003
Følger: 50 Følgere: 48 Biler: 14 Emner: 132 Svar: 844
Mikael
aug 2003
Følger: 19 Følgere: 19 Biler: 4 Emner: 22 Svar: 267
aug 2004
Følger: 17 Følgere: 16 Biler: 3 Emner: 119 Svar: 3.809
aug 2004
Følger: 24 Følgere: 22 Biler: 12 Emner: 34 Svar: 289
Jeg har jo skrevet hvorfor din Prelude fik 5
---
Den er rimelig standard at se på, eneste synlige ændring er de fede fælger og dine mega store hulk knytnæver
Jeg synes det er ligeså lamt at dele 7 taler ud til alle, som at give rigtige dårlige karaktere dvs under 4 for en bil som helt klart er gjort noget ved. Har faktisk ikke givet under 5 endnu. Jeg vælger ikke at stemme på std. biler som for eksempel en Renault Megane med originale stålfælger, det er der jo ingen mening i.
Når jeg smider en karakter så skriver jeg som regel hvad jeg kan lige/ikke kan lige ved bilen og prøver ofte at komme med forslag. Jeg håber også at i andre vil gøre det med mig, da det vil resultere i mere inspiration og det er vel det det hele handler om.
Mhs til folk som ikke er særlig tolerante overfor kritik...
Tjaa det er vel ærgeligt for dem selv og de burde vel tænke over hvorfor de så egentlig smider deres bil online?
Tag nu bare Vedat og hans 320er, jeg gav ham 5 og han fløj igennem loftet og ville straks konkurrer mod min E34 som lige er kommet hjem fra maleren og stadig 80% skilt ad... Jeg sagde til ham at begrundelsen var kabinen og Lexus baglygter som efter hånden er de mest alm lygter...
Det kunne være fedt hvis vi kunne være lidt mere tolerante og egenlig overveje hvorfor vi overhovedet er på bilgalleri.dk
Tak fordi du læste gennem denne lange smøre - måtte bare lige sige min mening..
mvh Raouf A.
dec 2002
Dette indlæg er slet ikke rettet mod nogen bestemt..
Men det var faktisk dig som fik mig til at tænke over dette pointsystem og måden man giver point på...
Jeg takker...
PS. Godt indlæg...
Mvh.
Jawad
aug 2004
PS: Vi må sq da mådes en dag! Hvor i landet bor du henne? Jeg bor på Frederiksberg.
Mvh Raouf A.
dec 2002
Jeg er da selv fra frederiksberg...hehe
Stjernen hvis det siger dig noget...?
Mvh. Jawad
aug 2004
mvh Raouf A.
Bedømmelser...rolig nu folkens...