{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
639 visninger | Oprettet:

Peugeot 206, Skæv/defekt køleventilator {{forumTopicSubject}}

Hej derude. Jeg har en peugeot 206 (1.6 , 110Hk) fra 2002.
køleventilatoren som sidder foran radiatoren larmer meget når den går igang fordi den køre ujævnt. (det lyder som når man sætter et stykke pap ind i et cykel hjul).
Når jeg tager fat i blæseren kan jeg også rokke det lidt fra side til side, hvilket jeg ikke tænker er meningen. Kan denne spændes/repareres eller skal jeg have fat i en helt ny?
Har desværre ikke den store forstand på biler.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Peugeot 206, Skæv/defekt køleventilator
  • #1   19. jul 2020 Køb en anden ved en ophugger smiley

• Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator

Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.600
    #2   19. jul 2020 Dem har jeg også haft skiftet et par stykker af på 206ére.. Det kan ikke betale sig at købe brugt, mener du kan få en ny for omkring 3-500kr, men hvis du ikke har forstand på det, så ville jeg nok sende den til mekanikeren, dog vil det hrtigt blive en 1500-2000kr rep i stedet for

• #3   20. jul 2020 #2 jeg har forstand nok på det til at kunne udskifte den selv (ny fra autodoc koster 250), men del kunne nu være lidt federe hvis det nu bare var en skrue der skulle spændes så møllen ikke kunne "vrikke sig" ?? smiley

• Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator

Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.600
    #4   20. jul 2020 Du kan da sagtens være heldig, men mener dog at det normalt er lejet i midten på dem, som plejer at være slidt op, og derfor vil der komme for meget slør i vingerne.. Det er jo noget der næsten er lavet på mm mål

• #5   23. jul 2020 okay, en brugt hos ophuggeren koster næsten det samme som en ny. så en ny er på vej nu.

Kommentér på:
Peugeot 206, Skæv/defekt køleventilator

Annonce